LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!
Re: LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!
Hey is werkelijk ongelofelijk wat daar weer gebeurd.
Kinderachtig is wel het minste hoe je het kunt noemen.
Kinderachtig is wel het minste hoe je het kunt noemen.
Ik ga dit ff kopieren voor je Sander
vraag me af hoe lang ze die laten staan
2018 KTM Super Duke GT
Staat bij "wist je dat".Burrito schreef:vraag me af hoe lang ze die laten staan
Heeft nog geen uur geduurd. ook ik heb een permanente Ban te pakken hahahahahaha de sukkels
tja... wat kunnen we er nog over zeggen...
2018 KTM Super Duke GT
Ondanks dat ik nu iets meer moeite moet doen (tot nu toe 3 geblokkeerde IP's) kan ik natuurlijk nog gewoon op het forum kijkenMedic-XX schreef:Staat bij "wist je dat".Burrito schreef:vraag me af hoe lang ze die laten staan
Maar het bericht is al verwijderd, waarmee het bestuur dus écht bewijst dat het niet wil dat de leden weten wat voor acties zij uitvoeren
Ik zal nu wel mijn QR gaan wijzigen want naar het BOC wíl ik natuurlijk niet meer verwijzen.
@Gerkenator:
Tegen mij is gemaild namens het bestuur bij monde van de voorzitter.
***Edit***
QR is gewijzigd
-
Hertog Jan
Ik hoor ook bij de club van bannelingen
Er wordt/werd van alles en nog wat verhandel in het verkooptopic, van meubels tot weet ik veel wat.
Tot er iemand op een veiling wat motorbanden opgekocht had en die persoon had het lef had om de banden die over waren in het verkooptopic te zetten... Oei da's natuurlijk niet zo fraai. Dus die persoon kreeg volgens mij een ban.
Toen zei Hertog Jan daar wat over (dat het onzin was, want gun eens iemand een extra zakcentje. Daarbij zijn er bij de nsboc ook mensen die meer dan 1 motor hebben en dus misschien wel geholpen waren met die banden). Maar nee, geen reden, geen waarschuwing, gewoon meteen een permanente ban voor mij. Dat ik al vanaf Arnold's forum aanwezig was telt schijnbaar niet mee.
Niet dat ik het erg vind, kan namelijk heel goed zonder ze.
ps. Blackbird topic op MF ?
Waar dan ?
Er wordt/werd van alles en nog wat verhandel in het verkooptopic, van meubels tot weet ik veel wat.
Tot er iemand op een veiling wat motorbanden opgekocht had en die persoon had het lef had om de banden die over waren in het verkooptopic te zetten... Oei da's natuurlijk niet zo fraai. Dus die persoon kreeg volgens mij een ban.
Toen zei Hertog Jan daar wat over (dat het onzin was, want gun eens iemand een extra zakcentje. Daarbij zijn er bij de nsboc ook mensen die meer dan 1 motor hebben en dus misschien wel geholpen waren met die banden). Maar nee, geen reden, geen waarschuwing, gewoon meteen een permanente ban voor mij. Dat ik al vanaf Arnold's forum aanwezig was telt schijnbaar niet mee.
Niet dat ik het erg vind, kan namelijk heel goed zonder ze.
ps. Blackbird topic op MF ?
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
- Gerkenator
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

-
Hertog Jan
Gerkenator schreef:http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... 22084/last
hier.
en alvast welkom daar.
Dank U
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.