Rode BB uit 2001 te koop

BigJim

Re: Rode BB uit 2001 te koop

Bericht door BigJim » 19 nov 2012 21:15

Ed Grimme schreef:Helaas Siem. De sbk's zijn al lang verkocht. Ik heb er nu een paar remus pijpjes onder zitten en die gaan straks mooi op de nieuweling. Sorry mate.
:lol:

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 20 nov 2012 10:13

Ed Grimme schreef:Ik weet het. Dat wordt even afzien, maar HP komt er zeker weer onder. Lucky basterd die deze mooie rooie machine koopt. Er wordt nog wel meer omgebouwd. Maar dat hoeft niet iedereen te weten ;)
Wel jammer dat ie niet ROOD is...... :mrgreen:
Ik heb nog wel een rode set hier, die kunnen we dan omwisselen. krijg je nog geld toe ook...... :D
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

hevo

Bericht door hevo » 20 nov 2012 11:48

Mooie BB die grijze ! En wat is nu het verschil met de gewone vering en de gereshimde hyperpro vering ??
Maakt dat zo'n verschil in het rijden/comfort? Hier ligt nog een klinkerweg en vind de BB er nou niet echt 'gladjes' overheen rijden ;)
En wat zijn de kosten van het ombouwen /aanschaffen van zo'n aangepaste vering ?
Heb er wel oren naar ,maar wil eerst eens weten wat het gaat kosten.

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 20 nov 2012 17:35

hevo schreef:Mooie BB die grijze ! En wat is nu het verschil met de gewone vering en de gereshimde hyperpro vering ??
Maakt dat zo'n verschil in het rijden/comfort? Hier ligt nog een klinkerweg en vind de BB er nou niet echt 'gladjes' overheen rijden ;)
En wat zijn de kosten van het ombouwen /aanschaffen van zo'n aangepaste vering ?

Ik kan je zeggen dat het een wereld van verschil is.
Neem is contact op met een van de vestigingen van Hyperpro.
Frank kan je precies vertellen wat het kost.

hevo

Bericht door hevo » 20 nov 2012 18:27

Tja, daar schiet ik nog niet veel mee op.Voor alles wat ik hier op dit Forum te weten wil komen wordt ik steeds doorverwezen naar Frank. Kan beter eens bij hem een bakkie gaan drinken en daar wat vragen op hem afvuren.

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 20 nov 2012 19:07

hevo schreef:Tja, daar schiet ik nog niet veel mee op.Voor alles wat ik hier op dit Forum te weten wil komen wordt ik steeds doorverwezen naar Frank. Kan beter eens bij hem een bakkie gaan drinken en daar wat vragen op hem afvuren.
De juiste prijs voor een BB weet ik niet jaren geleden heb ik 315 euro betaald geloof ik.
Wat betreft het verschil je krijgt een perfect afgestelde op jouw wensen BB.
De vering geeft zo veel meer vertrouwen en gaat er zo beter van sturen en remmen.
Tja echt een modificatie die je niet wilt missen

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 20 nov 2012 19:07

Koffie drinken bij Frank is altijd gezellig

AndreXX

Bericht door AndreXX » 20 nov 2012 19:53

Koffiedrinken bij Frank, Tja, zo begint het bij iedereen, bij mij ook. En moet je kijken waar ik nu op rij..... ;)
2006 BB met BIJNA alle toeters en bellen. En dat betekent vast dat de rest er ook nog bij komt..... 8-)
Laten we zeggen, de nieuwe grijze van Ed maar dan in het blauw. En ook met maar 14k op de tellert.
Geweldige fiets dus.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 20 nov 2012 20:28

Tsja, die koffie doet iets met je............... :D

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 20 nov 2012 20:30

hevo schreef:Mooie BB die grijze ! En wat is nu het verschil met de gewone vering en de gereshimde hyperpro vering ??
Ga even uit van (afhankelijk wat je allemaal kiest) van een setprijs inclusief montage van nog geen 400 Euro (voor + achter).
En ja, het verschil is echt zo groot als iedereen je wil laten geloven.

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gesloten