Recordpoging CBR-motoren
Re: Recordpoging CBR-motoren
Heb je geen regenmuts? :O
Maar zonder gekheid, het is wel een eind rijden voor je voor... Ja, voor wat exact?
Ik heb nog geen programma gezien behalve dat ritje van 20 minuten.
Voor mij is het wel zo dichtbij dat ik wel moet gaan.
@Wile E. Coyote: Dat is minder om te horen, gelukkig ben je niet op je plaat gegaan.
Maar zonder gekheid, het is wel een eind rijden voor je voor... Ja, voor wat exact?
Ik heb nog geen programma gezien behalve dat ritje van 20 minuten.
Voor mij is het wel zo dichtbij dat ik wel moet gaan.
@Wile E. Coyote: Dat is minder om te horen, gelukkig ben je niet op je plaat gegaan.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
- Gerkenator
ja precies, ik weet niet wat ik moet verwachten.
is dit een organisatie of is dit een cbr rijder die dit uit de losse pols organiseerd.
wel weer 500 km rijden voor mij op en neer.
maakt dat niet uit, ik rijd graag.
en in de regen rijden vind ik ook best, maar in de regen stil staan in een lange rij is dat niet.
is dit een organisatie of is dit een cbr rijder die dit uit de losse pols organiseerd.
wel weer 500 km rijden voor mij op en neer.
maakt dat niet uit, ik rijd graag.
en in de regen rijden vind ik ook best, maar in de regen stil staan in een lange rij is dat niet.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Frank Switser
- Site Owner
Ik heb begrepen dat het een "losse" actie is van een CBR-rijder die ook bij de vorige poging (door de CBR-club) was betrokken.
Aanmeldingen lopen niet storm, dus ik denk niet dat het een record wordt, maar we kunnen er natuurlijk ook zelf een leuk tochtje van maken.
Aanmeldingen lopen niet storm, dus ik denk niet dat het een record wordt, maar we kunnen er natuurlijk ook zelf een leuk tochtje van maken.
- Gerkenator
Dan ben ik eerder voor een leuk tochtje dan voir een record poging die misschien niet gehaald word.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Ow kudt manWile E. Coyote schreef:Ik had wel mee willen gaan maar Blackbird is stuk![]()
Op terugweg vanuit Sauerland is bevestigingspunt van kettingkast die op de achterbrug zit, op de las afgebroken.
Dit gebeurde toen ik 160 km/h reed en de kettingkast dus tussen achtertandwiel en velg kwam met tot gevolg beschadigde velg, happen uit achterband, kettingkast zwaar beschadigd.
- Frank Switser
- Site Owner
We kunnen het natuurlijk combineren. Een tochtje erheen, en als het niets is snel weer weg voor een verdere route......Gerkenator schreef:Dan ben ik eerder voor een leuk tochtje dan voir een record poging die misschien niet gehaald word.
- Gerkenator
jakunnen we ook doen.
mocht het redelijk weer zijn dan rij ik wel naar je zaak toe.
mocht het redelijk weer zijn dan rij ik wel naar je zaak toe.

- Frank Switser
- Site Owner
Voor de mensen die koffie willen ben ik hier op de zaak om 10 uur, we vertrekken om 10.30 uur.
En dan grotendeels binnendoor naar Nieuwegein.
EDIT: de organisatie heeft de rit vanwege het verwachte weer afgezegd, en proberen het waarschijnlijk volgende week opnieuw.
EDIT: de organisatie heeft de rit vanwege het verwachte weer afgezegd, en proberen het waarschijnlijk volgende week opnieuw.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik ben dus morgen NIET op de zaak aanwezig.Frank Switser schreef:Voor de mensen die koffie willen ben ik hier op de zaak om 10 uur, we vertrekken om 10.30 uur.
Indien noodzakelijk ben ik bereikbar op 06-24722991
- Gerkenator
aah jammer, had net de motor een beetje schoongemaakt.
nou volgende week dan maar.
nou volgende week dan maar.