Gewoon zwarte duct-tape eroverheen.......xxaid schreef:Als het droog is, kom ik ook even langs voor koffie (ivm mijn schade loopt mijn koplamp vol water).
Meeting 15 Mei 2016
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Meeting 15 Mei 2016
onderin ook een gaatje er in maken ??xxaid schreef:Als het droog is, kom ik ook even langs voor koffie (ivm mijn schade loopt mijn koplamp vol water).
Komt via de onderkant binnen (dop stadslichtontbreekt)
, maar nieuwe topkuip is besteld 
- Frank Switser
- Site Owner
Zijn er hier nog mensen met Garmin-navigatie die eventueel een groepje willen voorrijden?
Ik heb de route gemaakt voor de Garmin, dus die ligt klaar.
-
alexBB2003
Geen Blackbird meer
na een klein jaar een triumph tiger 1050 te hebben gehad back to Honda nu een CB1300 SA , moet zeggen de zithouding is perfect , vermogen iets minder dan de BB koppel is daarentegen super .
Via Frank al een uitnodiging gehad als oud BB rijder maar ga deze Honda dit weekend uitlaten in de Harz . \
dus een volgend rit gezellig indien welkom uiteraard met een "vreemde" honda.
greetz en enjoy the ride

Via Frank al een uitnodiging gehad als oud BB rijder maar ga deze Honda dit weekend uitlaten in de Harz . \
dus een volgend rit gezellig indien welkom uiteraard met een "vreemde" honda.
greetz en enjoy the ride
- Wile E. Coyote
Frank Switser schreef:Zijn er hier nog mensen met Garmin-navigatie die eventueel een groepje willen voorrijden?
Ik heb wel een Garmin navigatie, maar ik denk gezien de opkomst dat je het met 1 groepje afkan.
Voorrijden heb ik nog nooit gedaan want ik rij meestal alleen of al laatste (bezemwagen), maar indien het noodzakelijk is dan geen probleem.
Vorig weekend ben ik weg geweest naar Duitsland. Technisch ging alles naar behoren met de Vogel na groot onderhoud bij Frank, lichamelijk is het er niet beter op geworden: heb nog steeds last van de spieren in mijn nek/schouder. Dat is erg lastig bij sommige verkeerssituaties.
Deze moet ik helaas dus overslaan ben ik bang...
Deze moet ik helaas dus overslaan ben ik bang...
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
Ik kan er helaas ook niet bij zijn mannen. Maar heel veel plezier as zondag!
ik heb ook een Garmin navigatie maar ook nog nooit een groepje voor gereden dus alleen als het echt niet anders kan .Wile E. Coyote schreef:Frank Switser schreef:Zijn er hier nog mensen met Garmin-navigatie die eventueel een groepje willen voorrijden?
Ik heb wel een Garmin navigatie, maar ik denk gezien de opkomst dat je het met 1 groepje afkan.
Voorrijden heb ik nog nooit gedaan want ik rij meestal alleen of al laatste (bezemwagen), maar indien het noodzakelijk is dan geen probleem.
en kan er nog iemand goed met een foto toestel overweg om een paar mooie plaatjes te schieten ?
- Frank Switser
- Site Owner
Voorrijden is reuze simpel: gewoon je eigen ding doen (alleen met een normaal tempo) en regelmatig in je spiegels kijken of iedereen volgt.
En alleen door het te proberen weet je wat je kan.....
Inderdaad zal het geen hele grote groep worden a.s. zondag, zeker gezien de weersverwachtingen die een mogelijk buitje voorspellen. De aangekondigde 13 graden zijn naar mijn mening wel een stuk prettiger dan de 26 graden van afgelopen zondag....
En alleen door het te proberen weet je wat je kan.....
Inderdaad zal het geen hele grote groep worden a.s. zondag, zeker gezien de weersverwachtingen die een mogelijk buitje voorspellen. De aangekondigde 13 graden zijn naar mijn mening wel een stuk prettiger dan de 26 graden van afgelopen zondag....