Nieuw hier

Stel jezelf eens voor
LadyBird

Re: Nieuw hier

Bericht door LadyBird » 01 okt 2012 11:45

Burrito schreef:er zijn veel mods te bedenken....
Dubble bubble (schermpje) is lekker met 1.88 m (zo lang ben ik ook, en ik heb ook zo'n scherm erop)

andere mods:
blanke richtingaanwijzers
andere uitlaten
ander zadel (ook erg fijn met onze lengte)
Xenon verlichting
LED achterlicht
andere richtingaanwijzers achter
HyperPro veren
Superbrace
Plasma wijzerplaten

meer ingrijpendere mods:
undertail / undertray
andere nummerplaathouder

en zo kunnen we de lijst nog wel langer maken hoor... er is veel te doen voor deze motoren... laten we je met alle liefde een keer zien onder het genot van een kop koffie ofzo...
De blanke richtingaanwijzers heb ik al, prachtig vind ik ze. Mijn achterknipperlichten zitten in mijn achterlicht, maar daar moet nog iets aan veranderd worden want die zijn niet zo duidelijk. Die dubble bubble ga ik dus zeker opzoeken. Ander zadel, over wat voor zadel hebben we het dan? Hyperpro veren is zeker nog een optie voor volgend jaar, moet eerst mijn ketting gaan vervangen.

Ik zie inderdaad dat er nog een hoop is, leuk! Ben erg benieuwd!
Albert schreef:
Burrito schreef:nou weet ik stiekum dat je het dan vooral over jezelf hebt! ;)
+1 hahahaha :D
Hahahahaha! Sorry man(nen), dan moeten jullie nog even geduld hebben. Die heb ik nog niet, maar zal er zeer snel komen.

LadyBird

Bericht door LadyBird » 01 okt 2012 11:46

AndreXX schreef:Hallo Jongedame, welkom op dit gezellige forum.
Leuk om eens een vrouwelijke Bird-rijder binnen de gelederen te hebben.
Misschien maar weer eens een meeting organiseren zodat de contacten vernieuwd kunnen worden.
HG
André
Lijkt me gezellig!

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 01 okt 2012 11:51

Ook de kettingset kan ik je (uit voorraad) tegen een leuke prijs aanbieden, zelfs inclusief montage. In dat geval hoeft de foto ook niet meer........ :D
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 01 okt 2012 11:52

ik heb nu zelf sinds kort een Corbin (smuggler) die is wel erg prijzig maar ook erg fijn, iets platter, breder en verder naar achter, dus ik kom nu niet meer met mijn knieen tegen de kappen en kan ook goed langere afstanden rijden zonder houten kont.
Corbin heeft ook (iets) minder dure modellen, zoals de gunfighter... andere opties zijn er ook zat, zoals Bagster (en Frank weet er zo nog wel een paar te noemen)
Heb je weer geluk dat je ons gevonden hebt, want je kan makkelijk een keer bij Frank langs op de zaak en eea uitproberen... of anders op een meeting ofzo... wel zo makkelijk voordat je iets koopt.

Ik had (en heb) trouwens ook geintegreerde richtingaanwijzers... heb er ook een keer een boete voor gehad (60 euro), een jaar geleden heb ik de boel verbouwd en ook dat weer veranderd, ik heb nu een undertray met een andere kentekenplaathouder (dat hele zwarte plastic deel achter is nu weg) en aan de kentekenplaathouder heb ik nu gewone (mooie kleine) LED richtingaanwijzers. Is wel veel duidelijker dan die geintergreerde...
2018 KTM Super Duke GT

LadyBird

Bericht door LadyBird » 01 okt 2012 20:26

Frank Switser schreef:Ook de kettingset kan ik je (uit voorraad) tegen een leuke prijs aanbieden, zelfs inclusief montage. In dat geval hoeft de foto ook niet meer........ :D
Die zal ik onthouden! Waar zit je zaak? (Of heb je dat al gezegd en ben ik dat vergeten? :oops: )

@ Burrito: Ik kom inderdaad ook met mijn knieeën tegen mijn kappen maar heb van de zithouding tot nu toe geen last gehad. Kan dik 1,5/2 uur achter elkaar rijden zonder pijn te krijgen (op idd een houten kont na zo nu en dan).
Jaa, zeker fijn, daarom ben ik ook lid geworden. Je doet een stuk meer kennis op en kunt het makkelijk uitwisselen! En nieuwe motorrijders leren kennen is natuurlijk nooit erg, laat staan blackbird rijders. :mrgreen:

Waarom heb je een boete gehad voor je richtingaanwijzers? Ik zal de boel ook maar ns in orde maken want ik heb geen zin in gezeur. Op dit moment moet er ook nog een relais tussen omdat het nu net knipperlichten met ADHD zijn, haha. Wel opvallend trouwens, dat dan weer wel. Kan ik ergens ook foto's zien van je motor? Die richtingaanwijzers en kentekenplaathouder klinken niet verkeerd namelijk!

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 01 okt 2012 20:35

de geintegreerde richtingaanwijzers zitten niet ver genoeg uit elkaar, vandaar de boete... het officiele artikel waarop geschreven werd was "verlichting anders dan voorgeschreven" of iets dergelijks.

Ik kreeg trouwens ook geen last van mijn knieen maar uiteindelijk gaat de verf wel van de kappen af... en zeker met mijn nieuwe kleur wilde ik dat niet...

hier wat foto's van mijn motor: viewtopic.php?f=26&t=72
2018 KTM Super Duke GT

LadyBird

Bericht door LadyBird » 01 okt 2012 21:05

Wow, wat een werk zeg! Wel gaaf om het hele proces te zien! Altijd heftig om het frame te zien maar als alles dan weer in elkaar zet. Je maakt er mooie motoren van zie ik.
Ik sleutel graag ook altijd zelf, als het even kan. Vind het leuk om te leren hoe een motor in elkaar zit en mocht er hij gebreken gaan vertonen dat je er zelf snel achter kan komen wat het is.
Die hyperpro vering zit ik ook overna te denken. Denk dat ik daar volgend jaar aan begin. En wat betreft knipperlichten, misschien moet ik die originele er maar even opzetten totdat ik nieuwe heb.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 02 okt 2012 09:56

Een stekkerklaar digitaal relais kost de wereld niet.
Ik heb er eentje (iets gebruikt) liggen die ik je voor 20 Euro inclusief BTW en verzendkosten wil opsturen.
Vervangen van het relais kost je wel 15 seconden........

Dan hoef je ook niet die lelijke originele knippers te monteren, en kan je ook LED-knippers aan de voorkant plaatsen.

M.b.t. mijn winkel, die is in Purmerend (voor jou een uurtje rijden): http://www.afsmotorparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

LadyBird

Bericht door LadyBird » 02 okt 2012 11:01

Uurtje, och, mooi excuus om weer 'n lekker stukje te rijden dacht ik zo!

Bedankt voor je aanbieding van het relais, maar ik moet nog even wachten. Ben een arme student met teveel kosten afgelopen maand en dan zou je zeggen, ach t is maar 20 euro, maar zelfs dat heb ik niet, hihi.

Ik kom binnenkort wel een keer een kijkje nemen in je zaak.

AndreXX

Bericht door AndreXX » 03 okt 2012 12:46

Nou Ladybird, als je binnenkort een keer naar Frank rijdt en het is mooi weer, dan rijd ik met je mee, tenminste als je dat leuk lijkt.
Ben er al een paar keer geweest dus ik ken de weg.
En zoals je zegt, een goed excuus om weer eens een stukkie te gaan rijden.
By the way, ik woon in Zoetermeer.
HG
André

Plaats reactie