BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
Re: BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
Ik heb die dag vrij, heb er ook wel oren naar om te komen.
Enige voorbehoud is regen, sneeuw, pekel, gladheid, extreem koud of ziek
Ik wil rond die tijd ook onderhoud gaan doen dus kan ik gelijk combi maken met spulletjes meenemen (olie,filter, remvloeistof, remblokken wellicht ook (moet ik nog checken) maar moet nog ff kijken wat ik allemaal nog heb staan en/of nodig heb.
Enige voorbehoud is regen, sneeuw, pekel, gladheid, extreem koud of ziek
- Gerkenator
als ik kom dan wil ik ook gelijk die cruise control ruilen die ik bij frank gekocht heb ( als dat mogelijk is tenminste ) hij blijft niet hangen, ik denk dat ik toch een kleinere variant moet hebben.
bij redelijk weer kom ik natuurlijk op motor.
bij redelijk weer kom ik natuurlijk op motor.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Ben bang dat mij dat niet gaat lukken. Veel plezier in elk geval.
beam me up, there is no intelligent life down here.

- Frank Switser
- Site Owner
Nog voorkeur voor een tijdstip?
Aangezien er nog wat mensen wat willen passen/proefrijden lijkt mij begin van de middag (13 uur) wel ideaal. In de ochtend is het hier meestal druk(ker).
Aangezien er nog wat mensen wat willen passen/proefrijden lijkt mij begin van de middag (13 uur) wel ideaal. In de ochtend is het hier meestal druk(ker).
- Wile E. Coyote
Wat mij betreft is 13.00 uur prima zeker om nog wat te passen.
Ik weet niet of er ook meerdere mensen uit regio Rotterdam komen die misschien gezamelijk op willen rijden richting "Franks Place"
Ik weet niet of er ook meerdere mensen uit regio Rotterdam komen die misschien gezamelijk op willen rijden richting "Franks Place"
mooie tijd 1300. Ik hoef niets te passen/proeven (op koffie met appeltaart na)
@ Gerkenator die CC heb ik ook voor mijn zwager gekocht maar die klaagt ook dat hij niet lekker blijft zitten. Zal m nog eens vragen of het al goed gaat, hij heeft de kleine variant en zou nog wat extra tape eronder doen.
@ Gerkenator die CC heb ik ook voor mijn zwager gekocht maar die klaagt ook dat hij niet lekker blijft zitten. Zal m nog eens vragen of het al goed gaat, hij heeft de kleine variant en zou nog wat extra tape eronder doen.
- Frank Switser
- Site Owner
M.b.t. de GoCruise: even ontvetten van de GC, rubbertje of handvat helpt ook al een heel stuk.
Is dat nog niet genoeg, dan kan je ofwel een tweede rubbertje monteren, ofwel het bijgeleverde rubbertje ophogen door er een stukje ducttape onder te plakken.
Is dat nog niet genoeg, dan kan je ofwel een tweede rubbertje monteren, ofwel het bijgeleverde rubbertje ophogen door er een stukje ducttape onder te plakken.
- Gerkenator
het feit is dat ik een soort schuim op de handvaten heb om de handvaten wat dikker te maken.
en die go cruise op randje zit van het schuim.
maar ik zal nog eens testen als ik de tijd heb binnenkort.
anders moet ik een stukje schuim verwijderen en dan kleinere variant gebruiken.
en die go cruise op randje zit van het schuim.
maar ik zal nog eens testen als ik de tijd heb binnenkort.
anders moet ik een stukje schuim verwijderen en dan kleinere variant gebruiken.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

13.00 is wat mij betreft een mooie tijd. Ik kom ook uit regio rotterdam.