wel jammer, had ze liever met E-keur gehad. nou ja.
LED richtingaanwijzers met Daylight running lights
- Gerkenator
Re: LED richtingaanwijzers met Daylight running lights
beetje laat, ik heb ze er al in
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

intresse zeker !
vul hier uw eigen persoonlijke tekst in
- Frank Switser
- Site Owner
Ik heb ze gewoon op voorraad liggen in de shop.
heel mooi!! is dit alleen het glas met de houder of het hele knipperlicht met beugel en kap?
Het is alleen de richtingaanwijzer met glas, led paneel en behuizing, niet de spiegelkap en niet de spiegel zelf.
heel makkelijk te monteren.
heel makkelijk te monteren.
2018 KTM Super Duke GT
Nou dat is wel toevallig. Tijdje terug al bij Frank gehaald. Ik heb ze vandaag gemonteerd op mijn single shade of grey. Staat echt super en inderdaad gemakkelijk te monteren. De stekkers voor min en knippers passen 1 op 1 dus daar geen modificatie. Alleen de constante plus voor de running lights moet je ergens op aansluiten. Die was snel gevonden. Leuk klusje zo:
Links al gemonteerd:

Oud en nieuw naast elkaar:

Bak licht. Ziet er super uit:

Links al gemonteerd:

Oud en nieuw naast elkaar:

Bak licht. Ziet er super uit:

Laatst gewijzigd door Superb op 23 mei 2015 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Frank mijn puig double bubble blijkt wel behoorlijk kapot bij de onderste 4 bevestigingspunten. Ik kreeg de twee onderste rechtsvoor al niet eens meer goed vast. Bummer. Heb je een andere op voorraad? Bevalt mij verder prima, of is een zero gravity een betere keus?
Die be vestigingspunten zijn rubber busjes met een metalen insert en kan je los kopen, tenzij je ruit echt gescheurd of gebroken is hoef je niet een hele nieuwe ruit. (Sterker nog, daar krijg je die busjes niet eens bij)
2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
raampje hoeft er trouwens niet persé af bij montage led knippers.
ik heb ook clear maar die van mij zijn toch iets donkerder.
krijg alleen maar goede reacties van mensen dat ik goed zichtbaar ben, donderdag was mijn dimlicht pit stuk, maar was nog steeds goed zichtbaar volgens mijn kamaraden.
zelfs al 2 goede reacties van agenten gekregen.
ik heb ook clear maar die van mij zijn toch iets donkerder.
krijg alleen maar goede reacties van mensen dat ik goed zichtbaar ben, donderdag was mijn dimlicht pit stuk, maar was nog steeds goed zichtbaar volgens mijn kamaraden.
zelfs al 2 goede reacties van agenten gekregen.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

gerke, de aller eerste serie van de richtingaanwijzers gebruikte een zwart plastic achterzijde, dat zag je iets Door de clear lenzen heen waardoor het iets donkerder leek. De huidige series hebben zilver gespoten plastic achterzijde. (Na een opmerking naar de fabrikant van mij)
Vandaar dat jouwe donkerder lijken.
Vandaar dat jouwe donkerder lijken.
2018 KTM Super Duke GT