Burrito's Blackbird
Re: Burrito's Blackbird
Waarom heb je niet ff de tijd genomen om het hele boeltje ff goed te cleanen. Blok is wel erg vuil toch??
omdat me dat erg weinig interesseerd eigenlijk... als het maar werkt... en we waren lekker aan het sleutelen dus zijn we gewoon door gegaan...
2018 KTM Super Duke GT
Zelfs Frank aan het werk.... het staat tenminste op de foto
Daarom beantwoorde hij mijn mail niet

Daarom beantwoorde hij mijn mail niet
- Frank Switser
- Site Owner
En die rol Duct-tape die op de hefbrug ligt hebben we gebruikt om het motorblok weer vast in het frame te plakken............... 
ik ga waarschijnlijk het komende jaar het blok wat ik nu heb liggen helemaal reviseren (gewoon zelf doen)
dan kan ik volgende winter de boel weer wisselen maar dan heb ik echt een goed blok er onder zitten.... en lijkt me wel een leuke klus om te doen.
mits natuurlijk dit blok goed genoeg blijkt om een jaar mee te rijden.
dan kan ik volgende winter de boel weer wisselen maar dan heb ik echt een goed blok er onder zitten.... en lijkt me wel een leuke klus om te doen.
mits natuurlijk dit blok goed genoeg blijkt om een jaar mee te rijden.
2018 KTM Super Duke GT
Als je er de tijd voor neemt is het een hele leuke klus.
@Frank, ik heb nog wel een rolletje dubbelzijdig over...
@Frank, ik heb nog wel een rolletje dubbelzijdig over...
ja precies, dat is ook mijn idee... gewoon rustig de tijd nemen en alles goed aanpakken... leer je veel van enzo denk ik... en natuurlijk als het goed is een geweldig blok als resultaat.
2018 KTM Super Duke GT
zooo... de boel zit er weer helemaal onder en het blok loopt lekker... ik heb de carbs van mijn oude blok over gezet...
olie lekkage is verholpen (van buiten leek er 4mm scheurtje te zitten in de deksel voor de nokkenasketting, van binnen zat er een scheur van ca. 8 cm in... best wel een knal gehad dus)
Eerst liep ie niet helemaal lekker door de toeren, bougies vervangen en de boel weer gemonteerd (ik weet niet zeker of de luchtslangen goed aan het luchtfilterhuis zaten) en nu loopt het als een zonnetje... ben erg blij... binnenkort ook maar eens wassen dat ding, wat dat is ook echt wel nodig.
olie lekkage is verholpen (van buiten leek er 4mm scheurtje te zitten in de deksel voor de nokkenasketting, van binnen zat er een scheur van ca. 8 cm in... best wel een knal gehad dus)
Eerst liep ie niet helemaal lekker door de toeren, bougies vervangen en de boel weer gemonteerd (ik weet niet zeker of de luchtslangen goed aan het luchtfilterhuis zaten) en nu loopt het als een zonnetje... ben erg blij... binnenkort ook maar eens wassen dat ding, wat dat is ook echt wel nodig.
2018 KTM Super Duke GT
Burrito schreef:zooo... de boel zit er weer helemaal onder en het blok loopt lekker... ik heb de carbs van mijn oude blok over gezet...
Vooral het wassen en poetsen helpt voor een goed lopende motor
- Frank Switser
- Site Owner
Heb je dan zin om mijn motoren ook goed lopend te krijgen?Medic-XX schreef:Burrito schreef:zooo... de boel zit er weer helemaal onder en het blok loopt lekker... ik heb de carbs van mijn oude blok over gezet...
Vooral het wassen en poetsen helpt voor een goed lopende motor