Kleurenkeuze....
- Frank Switser
- Site Owner
Kleurenkeuze....
Welke kleur Blackbird heb je, en waarom heb je daarvoor gekozen?
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Kleurenkeuze....
Mijn eerste was een metallic-rode uit 1999 (deze heb ik nog steeds). Een bewuste keuze, deze rode is voor mij verreweg de mooiste kleur.
Daarnaast is rood gewoon de kleur die het meeste invloed heeft op de psychologie van de mens, zie: http://www.nu.nl/gezondheid/2539430/roo ... lheid.html
Mijn tweede was een geel/rode, gespoten in de kleuren van de Spaanse vlag. Ik heb deze motor in 2007 (2004 model) ongezien gekocht (alleen een foto) voor een goede prijs met het idee hem te gaan spuiten (rood natuurlijk), maar dat is er nooit van gekomen. Dit is nu mijn "dagelijkse" motor.
Mijn derde is een zwarte uit 2007, die ik als schademotor gekocht heb ligt in onderdelen uit elkaar. Hij wordt /is gesloopt.......
Daarnaast is rood gewoon de kleur die het meeste invloed heeft op de psychologie van de mens, zie: http://www.nu.nl/gezondheid/2539430/roo ... lheid.html
Mijn tweede was een geel/rode, gespoten in de kleuren van de Spaanse vlag. Ik heb deze motor in 2007 (2004 model) ongezien gekocht (alleen een foto) voor een goede prijs met het idee hem te gaan spuiten (rood natuurlijk), maar dat is er nooit van gekomen. Dit is nu mijn "dagelijkse" motor.
Mijn derde is een zwarte uit 2007, die ik als schademotor gekocht heb ligt in onderdelen uit elkaar. Hij wordt /is gesloopt.......
mijne was titanium, in eerste instantie ben ik gaan kijken omdat die kleuren goed bij mn pak pasten... (de motor stond in een rij met motoren waardoor ik hem nauwelijks kon zien)
ik vind de titanium kleur nog steeds 1 van de mooiere.... inmiddels is ie natuurlijk parelmoer wit, omdat ik niet wilde overspuiten in een standaard kleur, als ik geld investeer in de verf dan wil ik dat ook kunnen zien.
ik vind de titanium kleur nog steeds 1 van de mooiere.... inmiddels is ie natuurlijk parelmoer wit, omdat ik niet wilde overspuiten in een standaard kleur, als ik geld investeer in de verf dan wil ik dat ook kunnen zien.
2018 KTM Super Duke GT
Een zwarte. En das puur toeval. Uitvoering en prijs waren voor mij op dat moment doorslaggevend, niet de kleur. Tenzij het zo'n paarsig rode of rode was geweest. Dan had ik hem laten staan en was ik niet eens gaan kijken denk ik....
Was eigenlijk opzoek naar een Blauwe met zwart frame. Die vond en vind ik nog steeds de mooieste
Was eigenlijk opzoek naar een Blauwe met zwart frame. Die vond en vind ik nog steeds de mooieste
Zo ik ben begonnen met een 97er rood. Dat was geen rood nee dat was echt super donkerrood.
Mooie motorfiets gekocht omdat ik die toen mooi vond.
Toen een Blauwe 2001 omdat eigenlijk blauw en zwart mijn kleuren zijn.
Mijn laatste was een zwarte. Gewoon omdat zwart zwart is. Goeie kleur.
Nu is mijn CB ook weer een zwarte.
Mijn andere Honda (civic) is ook zwart.
Mooie motorfiets gekocht omdat ik die toen mooi vond.
Toen een Blauwe 2001 omdat eigenlijk blauw en zwart mijn kleuren zijn.
Mijn laatste was een zwarte. Gewoon omdat zwart zwart is. Goeie kleur.
Nu is mijn CB ook weer een zwarte.
Mijn andere Honda (civic) is ook zwart.
- Frank Switser
- Site Owner
Zwart is geen kleur. Zwart is een gebrek aan kleur......Medic-XX schreef: Gewoon omdat zwart zwart is. Goeie kleur.
Gelukkig hebben wij wél verstand van "avatars-onder-je-naam-plaatsen-zodat-het-er-nog-een-beetje-leuk-uitziet-zeker-als-er-onder-je-naam- 'siteowner'-staat-wat-een-afgang...."

Mijn eerste BB was '97er en in mijn ogen toen de mooiste kleur nl. Titanium, totdat ik bij Frank was voor 2 heldere knippers en er twee doffe BB tegelijk langskwamen en dat was voor mij de overtreffende trap en rij nu een '05 doffe

- Frank Switser
- Site Owner
Ach, ik denk maar zo: beter geen avatar als een afbeelding van een gootsteenputje......Jeroen schreef:Gelukkig hebben wij wél verstand van "avatars-onder-je-naam-plaatsen-zodat-het-er-nog-een-beetje-leuk-uitziet-zeker-als-er-onder-je-naam- 'siteowner'-staat-wat-een-afgang...."
![]()
-
zwartevogelxx
Zag ik vandaag de heer Switser in de buurt van Heerhugowaard rijden op de "dagelijkse" motor??Frank Switser schreef:Mijn tweede was een geel/rode, gespoten in de kleuren van de Spaanse vlag. Ik heb deze motor in 2007 (2004 model) ongezien gekocht (alleen een foto) voor een goede prijs met het idee hem te gaan spuiten (rood natuurlijk), maar dat is er nooit van gekomen. Dit is nu mijn "dagelijkse" motor.
Samen met een Zilveren en een Zwarte ??
Ronald