HELP

Plaats reactie
paertje

HELP

Bericht door paertje » 04 apr 2010 23:15

Ik heb zoals reeds eerder gezegd mijn achterste knippers vervangen door led-versies, schoon hoor, ware het niet dat ze zonder weerstanden te snel knipperen en met weerstanden zijn ze bijna niet zichtbaar omdat ze te weinig licht gegeven.

KAN IEMAND MIJ HELPEN AUB, ben echt ten einde raad.

Ik heb me al laten vertellen dat een digitale knipperrelais de oplossing zou zijn, maar welke koop ik dan, 2polig of 3polig, 12volt veronderstel ik? >En vooral hoe en waar moet dit geïnstalleerd worden???

Je ziet veel vragen dus. Ik hoop dat ik bij jullie een oplossing krijg.

Waarvoor dank.

SandervB

Re: HELP

Bericht door SandervB » 05 apr 2010 12:30

Tot nu toe heeft volgens mij voor iedereen het digitale knipperrelais geholpen. Dus ik zou naar de hondadealer gaan.

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 05 apr 2010 18:41

Vraag ff aan Frank of ie er een opstuurt naar je.
Anders kun je bij POLO-motorrad.de of louis.de weerstandjes speciaal voor Honda bestellen geloof 6,95 euro per set of stuk.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 06 apr 2010 11:02

Hi Paertje, geen paniek!
Ik verkoop de juiste digitale knipperlichtrelais (uit voorraad). Deze is stekkerklaar, en in 10 seconden geplaatst.
Zet je kinipperlicht aan, terwijl je zadel er af is. Je hoort dan het relais tikken.
Aan dat relais zit een kort kabeltje (5cm) met een stekker. Deze losklikken, en de nieuwe er op.
Dat is alles!

Het relais kan je in mijn webshop bestellen (www.afsmotorparts.nl) voor 29 Euro.
Je vind hem onder - Specials en -Algemeen, en het heet: Relais voor LED-knipperlichten (Honda 4-polig) Art.nr. 101186
Ik heb hem al veel verkocht en geplaatst, ook op dubbele LED-knippers (heb ik er zelf ook op zitten).
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie