Ik dacht: Effe bellen en dan geregeld. NIET DUS!!! Het wil maar niet wil lukken.
Snap er niks van want nog nooit enig probleem gehad, met welke verzekering dan ook, om af te sluiten.
Begrijp het niet: Ik zit niet meer in de gevaren-leeftijd. Met mijn andere motor nog nooit geclaimd.
Mijn auto staat al tig jaar op max no-claim. Mijn bedrijfsbus nog nooit 1 kras hoeven melden.
Toch wil het voor de BB niet lukken!
Op site van ANWB kon ik de verzekering WEL afsluiten. Maar kreeg nadien toch een afwijzing.
En waarom?? BB is genoemd een sportmotor en (het is op dit moment mijn 2e motor) heb NUL schadevrije jaren.
Deze gegevens waren bij invullen site al aangegeven, dus een formele afwijzing nadien was niet nodig geweest.
Dank je wel ANWB....eeeeh ANW-nee. Nu moet ik bij iedere nieuwe verzekering die ik wil afsluiten aangeven dat ik voor een verzekering ben afgewezen. Lekkere binnenkomer is dat. Staat er direct al een MIN achter je naam.
Ben nu weer in onderhandeling bij een andere verzeker-mij. Dat is in beoordeling, maar schiet dus ook niet op.
Ondertussen kan ik geen meter rijden. (Nou ja, heel slecht weer. Daarom niet super-erg) Kan ook de FZ pakken............
Maar punt is ook dat ik feitelijk nu in overtreding ben omdat een voertuig op mijn naam staat die niet is verzekerd.
Ik hoorde wel van tussen-persoon dat verzekeraars laatste tijd wel HEEL terughoudend zijn geworden.
Dan gaat het vooral om zwaardere motoren die ze niet in de verzekering willen opnemen.
Heeft er iemand een goede suggestie.........................??