Ik besefte me vanavond opeens dat ik me niet eens netjes heb voorgesteld! Dus bij deze:
Mijn naam is Bas en kom uit Alphen aan den Rijn. Mijn pa, troste bezitter van een rode ST1300, zit in een motorcluppie van +- 10 man die met Hemelvaart een aantal dagen gaan toeren in Duitsland, Luxemburg of Frankrijk. Ik heb twee jaar op een begrensde 25kw Yamaha Diversion 600 uit '94 'leren rijden' en ben met deze fiets een keer mee wezen toeren. Het jaar hierop verkocht ik vóór de winter de Diversion, scheelde me weer geld en nu ik op alle motoren mocht rijden wilde ik toch op zoek naar een échte motor. Vervolgens ben ik nog een keer met de club mee gegaan op een gehuurde Ducati Streetfighter 848. Allemachtig wat een heerlijk weekend was dat en wat een geweldige fiets!
Enfin, na dus geen bezitter meer te zijn van een motorfiets kon ik er eind vorig jaar niet meer tegen. Tijdens een wandeling op rustige zondag middag rond de zegerplas, hoorde en zag ik de zoveelste motor voorbij komen... en toen dacht ik... EN NU IS HET AFGELOPEN!
Rustig ben ik info gaan verzamelen. Uiteraard heb ik in de tussentijd al veel motoren vergeleken, filmpjes en advertenties bekeken en was ik het er wel over eens dat het een Blackbird moest worden: snelste motor ter wereld in die tijd, beste wat Honda ooit heeft geproduceerd, vriendin kan lekker achterop (sport/toer), kettingspanner en spanningsregelaar vrijwel de enige aandachtspunten, kortom, leek me dé fantastische fiets!
Na lang gespaard te hebben stuitte ik op een advertentie op Speurders van een BB eigenaar in Alphen nog wel met een Titanium kleurige BB, Hyperpro kit én Puig bubbleruitje! Exact diegene die ik zocht! Van het een kwam het ander, en hier issie:

Ik kan niet wachten tot de zomer begint!!!
Plannen:
- 8000k Xenon kitje
- sportiever klinkende uitlaten
- andere handvaten (ORIGINELE BESTELD!)
Done:
- Spiegelkapjes, rechter zijkap en kontkap laten spuiten (omvalschade vorige eigenaar)
- Pyramid seatcover, gespoten en wel
- One Second Chain Oiler
- Carbon XX krooplaatbeschermer
- RAM mount kogels 1": deze EEN en deze TWEE
- RAM mount 1" koppeling
- USB Socket t.b.v. voeding
- Samsung Galaxy S3 water- en shockproof cover met 1" RAM ball