- 588.JPG (6.23 MiB) 10637 keer bekeken
Ten eerste dank voor toelating tot dit forum. Mijn naam is Burkhard Schmidt ,52 lentes in de zon gerijpt en woonachtig in bergeijk net onder eindhoven aan de belgische grens. Na een onderbreking van 22 jaar die waren gevult met grootbrengen en genieten van onze twee zonen heb ik vorig jaar eind september maares weer de stoute schoenen aangetrokken en ben op zoek gegaan naar een motor...
Wat het precies moest worden was nog niet duidelijk ,een sportieve tourer in de eenliterklasse was het uitgangspunt.
Hoe langer ik aan het neuzen was des te duideliker viel de keuze op een blackbird en ja, die staat er nou bij mij

Volgens de papieren is het een model uit 2000 maar het is zoals ze het noemen , een"carbie" ,dus hoe dat kan..Ze heeft 51000 km op de teller en loopt heerlijk. Vorige week heb ik nog een krauser set (k4 zijkoffers en k5 top) in belgie van een ex-xxer gekocht en ik moet zeggen het staat haar best aardig..Ze is verder voorzien van van een micron 4-2 uitlaatsysteem ,bkb bar raisers en mdi touring screen , de achtervering is met 5,5 mm geshimd en voor de rest is alles standaard. Wat ik wel nog zou willen verbeteren in de komende maanden is de voorvork, die valt echt tegen.
Ik hoop dit jaar nog veel te genieten ,een trip naar het sauerland is al gepland..