Black Blackbird met bouwjaar 2002
Black Blackbird met bouwjaar 2002
Hierbij bied ik mijn Honda CBR 1100XX Super Blackbird uit 2002 ( 26.03.2002) te koop aan.
Heeft op dit moment ongeveer 90000 km gereden en mij nog NOOIT in de steek gelaten, dit is te danken aan het altijd goed en precies uitgevoerde onderhoud.
Deze motor heeft natuurlijk zijn gebruikssporen op o.a de tank en ook op andere plekken zal je heus iets vinden dat relateert aan zijn leeftijd.
Voorband is 75% en de Achterband 40%.
Motor is voorzien van Laser duo carbon uitlaat, powercommander, witte afdekking van de knipperlichten en aangepaste vering.(achter Hyperpro en voor Wilbers uitgevoerd door BRS Suspensions)
Heeft elk jaar van oktober tot april warm en droog gestaan. Dus geen ervaringen met pekel et
Nooit omgevallen of een aanrijding gehad.
Vraagprijs € 2750 Zonder navigatie.
Regio 043 Zuid-Limburg
Interesse of vragen johnjorissen@hotmail.com
Heeft op dit moment ongeveer 90000 km gereden en mij nog NOOIT in de steek gelaten, dit is te danken aan het altijd goed en precies uitgevoerde onderhoud.
Deze motor heeft natuurlijk zijn gebruikssporen op o.a de tank en ook op andere plekken zal je heus iets vinden dat relateert aan zijn leeftijd.
Voorband is 75% en de Achterband 40%.
Motor is voorzien van Laser duo carbon uitlaat, powercommander, witte afdekking van de knipperlichten en aangepaste vering.(achter Hyperpro en voor Wilbers uitgevoerd door BRS Suspensions)
Heeft elk jaar van oktober tot april warm en droog gestaan. Dus geen ervaringen met pekel et
Nooit omgevallen of een aanrijding gehad.
Vraagprijs € 2750 Zonder navigatie.
Regio 043 Zuid-Limburg
Interesse of vragen johnjorissen@hotmail.com
- Bijlagen
-
- Honda CBR 1100 XX Blackbird 1.jpg (2.22 MiB) 18900 keer bekeken
Re: Black Blackbird met bouwjaar 2002
Aanvullend moet ik er nog even bijschrijven dat de motor voorzien is van nieuwe ketting en tandwielen bij 80.000 beurt.
- Frank Switser
- Site Owner
Jammer dat je hem weg gaat doen John......
Wat komt ervoor in de plaats?
Wat komt ervoor in de plaats?
BMW K1300S, niet omdat het moet maar omdat het kan.
- Frank Switser
- Site Owner
Mooie motor (vooral in het metallic-oranje), maar ik hoop voor je dat het je datgene brengt dat je verwacht.
Vrijwel alle ex-BB rijders die naar de 1200S of 1300S zijn overgestapt hebben hem al snel weer weggedaan. Ik ken er nog maar 2 die er op zijn blijven rijden.....
Vrijwel alle ex-BB rijders die naar de 1200S of 1300S zijn overgestapt hebben hem al snel weer weggedaan. Ik ken er nog maar 2 die er op zijn blijven rijden.....
- Gerkenator
om welke reden frank?
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Frank Switser
- Site Owner
Dat zou je aan hen moeten vragen, maar wat ik hoor is o.a. lawaaiig schakelen, veel dure problemen met cardan, electronicaproblemen etc.
Het losbreken van complete achterwielen zou na de laatste terugroepactie opgelost moeten zijn.
De K1300S is trouwens uit het programma genomen bij BMW.
Het losbreken van complete achterwielen zou na de laatste terugroepactie opgelost moeten zijn.
De K1300S is trouwens uit het programma genomen bij BMW.
- Gerkenator
toch vreemd dat een bmw de meest logische opvolger lijkt voor de bb, ik vind namelijk de k1300s ook een mooie maar nog steeds dure motor. of de vfr1200.
en je zou van bmw ook een evengoede of betere bouwkwaliteit verwachten.
ik had zelfs al even gekeken naar een hayabusa als opvolger, een mooie gezien even oud en met helft km's, bouwkwaliteit heeft zich wel bewezen, alleen ben ik bang dat bochtjes maken minder leuk is als met de bb
vandaar dat ik de bb maar wat opknap en nog paar jaar houd
en je zou van bmw ook een evengoede of betere bouwkwaliteit verwachten.
ik had zelfs al even gekeken naar een hayabusa als opvolger, een mooie gezien even oud en met helft km's, bouwkwaliteit heeft zich wel bewezen, alleen ben ik bang dat bochtjes maken minder leuk is als met de bb
vandaar dat ik de bb maar wat opknap en nog paar jaar houd
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Naar mijn mening is de echte opvolger toch de Kawasaki 1400..Ook denk ik dat de bouwkwaliteit beter is dan bij de BMW
logic takes you from a to b, imagination takes you everywhere
- Gerkenator
bedoel je zzr of gtr, de zzr is idd erg mooi.
maar inmiddels offtopic. succes met de verkoop Sjonnie
maar inmiddels offtopic. succes met de verkoop Sjonnie