Gerkenator schreef:kun je voortaan niet beter op een meetbank gaan staan met grote ventilator ervoor? in plaats van steeds de snelweg op.
Als ik zo'n grote ventilator zou hebben zou dat geweldig zijn
Kies tijdens de proefritten wel steeds een stuk snelweg rond mijn woonplaats, als hij echt niet meer wil starten dan is de afstand niet zo ver
Vandaag contact gehad met Ruud Fredriks en die zegt dat dit probleem komt doordat de carburateurs droog komen te staan oftewel hij krijgt niet voldoende van dat gouden spul.
Verdachten in deze zijn:
Brandstoffilter (moet ik gaan vervangen want ziet er niet meer uit)
Tankontluchting (al overal op en in de tankdop lopen blazen maar weet niet of het goed open is)
Brandstofmembraam (is pas vervangen)
Vervuiling in de carburateurs (vanavond geheel uit elkaar gehad, dus ik mag vannacht op de bank slapen met die benzinelucht die niet meer van me handen te wassen is)
Binnenkort koop ik een carburateur synchronisatie set en zal ook deze afstelling nalopen.
Daarna zal ook het mengsel nog een keer worden afgesteld om zeker te zijn dat het geheel tiptop in orde is
@Frank wat kost een brandstoffilter en O-ring ( Fuelstrainer partnumber: 16952-MBB-003 en O-ring partnumber: 16079-NC5004)
Bij welke tellerstand is het verstandig om de klepspeling te laten nameten en afstellen ?