Wat heb je gekocht?

BigJim

Re: Wat heb je gekocht?

Bericht door BigJim » 06 feb 2013 00:00

40 euro voor een alarmschakelaar betaald van het koekblik.....

fucking Ripoff...Maar ja, had um wel nodig vanwege de APK van't kreng......

BigJim

Bericht door BigJim » 06 feb 2013 00:03

SR-71 schreef:Ik ben nu bezig met Headphones, die regelt vanzelf de muziek. Je kunt ingeven welke kwaliteit je wilt hebben en of hij de covers moet meenemen of songteksten.
Als er een nieuw album komt van een artiest die je "volgt" haalt hij die ook zelf binnen.

Hier meer info over deze app's (werken trouwens ook op de pc, maar de synology kan zoveel meer).
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1531619/0" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuke tip.... Thanks

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 06 feb 2013 09:57

Tja, ik moet binnenkort aan een nieuwe kabel voor mijn handrem. Blijkt ruim 400 Euro te kosten (excl. BTW en excl. montage).
Mijn handrem is electrisch, en de motor zit onlosmaakbaar aan de kabel vast....... :cry:
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BigJim

Bericht door BigJim » 06 feb 2013 15:01

Frank Switser schreef:Tja, ik moet binnenkort aan een nieuwe kabel voor mijn handrem. Blijkt ruim 400 Euro te kosten (excl. BTW en excl. montage).
Mijn handrem is electrisch, en de motor zit onlosmaakbaar aan de kabel vast....... :cry:
Ook een renault??

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 07 feb 2013 09:26

Ja, mijn Grand Scenic.
Het is inderdaad een bekend probleem bij meerdere Renaults.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BarryXX

Bericht door BarryXX » 09 feb 2013 11:59

De rekening van de rioolontstopper die nu bezig is... :cry:

hevo

Bericht door hevo » 10 feb 2013 12:58

Mooie stikkers
Laatst gewijzigd door hevo op 27 mei 2013 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 10 feb 2013 15:50

straatje 1/5 staatsloten gekocht.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » 11 feb 2013 06:41

Vorige maand een Subaru Legacy gekocht en zaterdag mijn Blackbird verkocht :shock:
Als ik nu een GS zou kopen, mag ik dan evengoed nog op deze site komen ? :twisted: :twisted:
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 11 feb 2013 09:28

Frank Switser schreef:
Burrito schreef:Dan lees je het artikel toch echt anders dan ik en maak je nu zelf mijn punt.. het artikel (en ik ook) zeggen dat de verschillen niet zo groot zijn... als winterbanden zo veel beter zijn zouden er dus minder ongelukken zijn... maar die zijn er net zoveel (of weinig) als voor de winterbanden hype.
Nee, ik ontkracht juist jouw punt!
Door de gladheid is de kans op schade groter.
Door gebruik van winterbanden kan je de kans verkleinen, mits je hetzelfde rijgedrag aanhoudt als met zomerbanden.
Een deel van de rijders zal dit doen, een deel niet. Het resultaat is dus toch (iets?) meer schade dan in de zomer.

De verschillen in grip KUNNEN heel groot zijn. Dit is niet alleen mijn eigen ervaring, maar ook die van de beroepstesters.
Je hebt dus als automobilist de keuze uit:
- hetzelfde risico lopen maar meer grip hebben en (soms) eerder thuis zijn
- hetzelfde risico lopen maar te weinig grip hebben en altijd laat thuis zijn
- minder risico lopen, voldoende grip hebben en altijd laat thuis zijn
ik ben het met je eens dat men DENKT dat dit zo is... maar meerdere onderzoeken wijzen dus uit dat dit niet zo is... er is niet minder schade in de winter, en dan voor de volledigheid, ik bedoel minder schade dan in de winter toen er geen winterbanden gebruikt werden, uiteraard vergelijk ik niet met zomerse condities.
In deze discussie is er meerdere keren gezegd "het gaat niet alleen om schades" maar nu zeg jij ook dat het wel tot minder schade leidt. Dat is dus niet zo, dat blijkt oa uit de gegevens van Leaseplan, en die hebben daar echt wel een goede vloot voor om ook voorzichtige rijders te hebben.
Feit blijft gewoon dat de omstandigheden waar winterbanden voordeel hebben in Nederland zo weinig voorkomen dat het voordeel dus minimaal is (en ik zeg zelfs verwaarloosbaar)!

dat verhaal over grip en op tijd zijn vind ik echt onzin, je zegt zelf dat je je rijstijl niet moet aanpassen met winterbanden, dus zomerbanden of winterbanden, je moet altijd voorzichtig doen... als je echt denkt dat je tijdswinst gaat halen... hoeveel testen zijn er niet geweest dat harder rijden maar luttele minuten scheelt... en nu opeens ben je altijd laat thuis of altijd eerder thuis? Daarbij dicteert het overige verkeer vaak hoe laat je thuis bent... kan jij wel met je winterbanden meer grip hebben maar die vrachtwaggel voor je gaat daardoor echt niet aan de kant.

omstandigheden zoals vandaag... ligt sneeuw LANGS de weg, maar het wegdek is vrij en droog, het is 4 graden (en ookal is het kouder) , denken jullie echt dat winterbanden nu veel veiliger zijn en dat je hierdoor sneller thuis bent en dat er minder ongelukken zijn? (let wel: dit alles alleen door de winterbanden t.o.v. zomerbanden)?
2018 KTM Super Duke GT

Plaats reactie