Dijken Rit
Re: Dijken Rit
Post ff de ritten in Mapsource en Tomtom kan ik hem openen in mapsource ben nieuwsgierig waar we precies langs komen.
Emailtje mag ook natuurlijk.
Medic-XX schreef:Post ff de ritten in Mapsource en Tomtom kan ik hem openen in mapsource ben nieuwsgierig waar we precies langs komen.
Zondag 19 sept gaan we de route even voorrijden..Zodra deze DEFINITIEF wordt zal ik um in alle smaken posten.
- Bijlagen
-
- Route zuidholland 2.zip
- Zoals deze nu gepland is
- (31.85 KiB) 414 keer gedownload
Dank je Simon ik wacht het ff af.
Zet mij er ook maar bij dan. OVB dan.
Afmelden kan altijd nog.
Afmelden kan altijd nog.
Ja, klopt maar is niet de bedoeling he???Jeroen schreef:Zet mij er ook maar bij dan. OVB dan.
Afmelden kan altijd nog.
Je naam gaat erbij Jeroen!
Siem,
Ik ben hier niet bekend als Golliwog dus misschien ff de OP veranderen. Ik zou niet de verkeerde indruk willen geven.

Ik ben hier niet bekend als Golliwog dus misschien ff de OP veranderen. Ik zou niet de verkeerde indruk willen geven.
beam me up, there is no intelligent life down here.

Ed Grimme schreef:Siem,
Ik ben hier niet bekend als Golliwog dus misschien ff de OP veranderen. Ik zou niet de verkeerde indruk willen geven.![]()
![]()
No worries!!!
je weet wel dat het beginpunt op je kaartje niet de McDonalds is bij Hoofddorp?BigJim schreef: Verzamelen +/- 10.00, er is tijd voor een kop koffie en ff bijkletsen, vertrek 11.00.
dit ook ter info voor de andere rijders
2018 KTM Super Duke GT
Yep, dat weet ik....Burrito schreef:je weet wel dat het beginpunt op je kaartje niet de McDonalds is bij Hoofddorp?BigJim schreef: Verzamelen +/- 10.00, er is tijd voor een kop koffie en ff bijkletsen, vertrek 11.00.
dit ook ter info voor de andere rijders
Vanaf McDonalds Hoofddorp is het ong een 10 min over de A4 naar Leimuiden alwaar de route begint..(Let OP!! TRAJECT CONTROLE!!!)
Maar kan het kaartje ook wel even aanpassen hoor...
is nog geen 10 minuten idd... maar ik denk ik meld het even....
2018 KTM Super Duke GT