Openings rit volgend jaar
Openings rit volgend jaar
Volgend jaar is natuurlijk nog ver weg maar gezien het drukke bestaan van een ieder wou ik nu toch al gaan polsen of er animo is om volgend jaar een openings rit te organiseren.
Ik wil het wel graag regelen en organiseren maar dan moet er wel een beetje animo voor zijn.
Ga geen poll opstarten oid maar had als voorstel om er een leuke dag van te maken en bv naar Texel te gaan.
Lekker binnendoor naar Den Helder, daar de boot op, rondje Texel en ergens lekker eten om dan voldaan en vermaakt weer terug te keren naar huis.
En dit dan ergens begin april....bv op een zondag of zo.
Laat hier even je gedachten op de loop en gooi wat je wilt in de groep.
Ik hoop op een leuke opkomst van minimaal 8 man . BB's natuurlijk.
Ik wil het wel graag regelen en organiseren maar dan moet er wel een beetje animo voor zijn.
Ga geen poll opstarten oid maar had als voorstel om er een leuke dag van te maken en bv naar Texel te gaan.
Lekker binnendoor naar Den Helder, daar de boot op, rondje Texel en ergens lekker eten om dan voldaan en vermaakt weer terug te keren naar huis.
En dit dan ergens begin april....bv op een zondag of zo.
Laat hier even je gedachten op de loop en gooi wat je wilt in de groep.
Ik hoop op een leuke opkomst van minimaal 8 man . BB's natuurlijk.
Re: Openings rit volgend jaar
Ik vind jou idee prachtig...Texel enzo 
mooi idee maar ik mag niet mee
. CB natuurlijk 
- Frank Switser
- Site Owner
Ik had eigenlijk ook al een clubritje in die periode geplanned naar het Teutenburgerwald, net over de grens bij Almelo.
Texel trekt mij niet zo, i.v.m. de extra tijd en kosten van de boottocht. Ik rij liever......
Texel trekt mij niet zo, i.v.m. de extra tijd en kosten van de boottocht. Ik rij liever......
Medic-XX schreef:mooi idee maar ik mag niet mee. CB natuurlijk
Voor jou maken we een speciale uitzondering Martin
Frank Switser schreef:Ik had eigenlijk ook al een clubritje in die periode geplanned naar het Teutenburgerwald, net over de grens bij Almelo.
Dat is ook prima. Ben ik ook nog nooit geweest.
Maar de oversteek naar Texel valt wel mee hoor...Qua tijd.
De overtocht tussen Den Helder en Texel duurt ongeveer 20 minuten.
Net even tijd voor een kop koffie en even de benen te strekken.
Vind het een goed plan. ben er nog nooit geweest.
dus schrijf mij er maar bij.
dus schrijf mij er maar bij.

- Frank Switser
- Site Owner
Grappenmaker...... Daar hadden we het gisteren samen nog over.....Medic-XX schreef:Gaat deze nog door
Ja, deze gaat door.
Welke data zouden jullie prettig vinden? Ik dacht zelf aan 3 of 10 April. Op 17 April zijn de Superbikes in Assen, dus dat is geen goede datum.
Dit is Texel ritje. Gisteren hadden we het over duitsland teutoburger