Winterklaar?
- Frank Switser
- Site Owner
Winterklaar?
Ben jij al winterklaar? http://www.youtube.com/watch?v=RBRVAGf5wp8
Re: Winterklaar?
Blijft geweldig van kooten en de de bie
- Frank Switser
- Site Owner
Ik zit net de DVD-box van ze te kijken. Magistraal!Medic-XX schreef:Blijft geweldig van kooten en de de bie
Ze waren hun tijd ver vooruit.... Net gezien hoe Cor van de Laak zijn vrouw Cock (hou je erbuiten Cock) vanuit de Supermarkt via een Walky Talky vraagt welke boodschappen hij precies mee moet nemen. Voorin de jaren tachtig voorspelden zij dus het gebruik van de GSM al zoals je dat nu dagelijks ziet in de supermarkt.......
wat heb ik nu weer gedaanFrank Switser schreef:Ik zit net de DVD-box van ze te kijken. Magistraal!Medic-XX schreef:Blijft geweldig van kooten en de de bie
Ze waren hun tijd ver vooruit.... Net gezien hoe Cor van de Laak zijn vrouw Cock (hou je erbuiten Cock)
- Frank Switser
- Site Owner
Ik zeg toch dat je je erbuiten had moeten houden......Cock schreef:wat heb ik nu weer gedaanFrank Switser schreef:Ik zit net de DVD-box van ze te kijken. Magistraal!Medic-XX schreef:Blijft geweldig van kooten en de de bie
Ze waren hun tijd ver vooruit.... Net gezien hoe Cor van de Laak zijn vrouw Cock (hou je erbuiten Cock)