Zwarte 1998 Blackbird tekoop
Re: Zwarte 1998 Blackbird tekoop
ik zei ook niet dat je hem meteen zou verkopen als je foto's neer zet... alleen maak je nog minder kans als er geen foto's bij staan.
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Ach, de mijne is 2 jaar te koop geweest....... (maar ik had nergens advertenties staan)Hertog Jan schreef:En jawel, mijn mailbox stroomt vol !
NOT![]()
Nou ja, ik heb nog een maand of 3....
-
Hertog Jan
Is €3300 dan teveel ?
Nog niet eens slècht bod gehad....
Nog niet eens slècht bod gehad....
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
dáár kan ik wel voor zorgen hoor.... € 100 
maar serieus... geen idee... ik weet niet zo goed wat BB's doen.
maar serieus... geen idee... ik weet niet zo goed wat BB's doen.
2018 KTM Super Duke GT
Zou hem proberen in te ruilen in duitsland gelijk ik gedaan heb, op een ander model.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
-
Hertog Jan
Dat is een mogelijkheid.Burtonman schreef:Zou hem proberen in te ruilen in duitsland gelijk ik gedaan heb, op een ander model.
Wat ook kan: hier mijn Blackbird inruilen tegen een splinternieuwe, en deze dan zonder op kenteken te zetten naar Duitsland uitvoeren en daar aanmelden.
Dan hoef ik geen BPM te betalen en dat scheelt een kleine 2000-2500 euro. Heb reeds bij MotorVenray nagevraagd en daar krijg ik in ieder geval nog 2000 euro voor de BB
Als ik nou mijn huis goed verkocht krijg én de Lotto win zou ik dat zo kunnen doen.
-
Hertog Jan
En inmiddels 2 weken verder zonder ook maar één reactie
Het gaat er dus op neerkomen dat 'ie mee moet naar Die Heimat. Want in de laatste 6 weken voor de winter nog verkopen ???
Zullen dan andere (originele) dempers op moeten, de smoke voorknippers en led achterlicht terugbouwen naar origineel en dan lukt het met de Tüv wel...
Het gaat er dus op neerkomen dat 'ie mee moet naar Die Heimat. Want in de laatste 6 weken voor de winter nog verkopen ???
Zullen dan andere (originele) dempers op moeten, de smoke voorknippers en led achterlicht terugbouwen naar origineel en dan lukt het met de Tüv wel...
-
Hertog Jan
Ben vanmiddag eens even bij MotorCenterVenlo en bij MotorVenray wezen informeren wat men zo nog teruggeeft voor mijn Blackbird.
Nah, dan maar niet inruilen
- Frank Switser
- Site Owner
Triest, nietwaar?Hertog Jan schreef:Ben vanmiddag eens even bij MotorCenterVenlo en bij MotorVenray wezen informeren wat men zo nog teruggeeft voor mijn Blackbird.
Ik denk dat je (afhankelijk van wat je koopt) 1500 tot 2000 Euro kan krijgen voor een 1998-er.....
- Gerkenator
motoren zijn nu het goedkoopst om te kopen, dus ik zou even wachten totdat het seizoen weer begint.
om een motor te kopen dan is dit wel weer een goede tijd, veel zaken doen leuke aanbiedingen en ook particulieren willen nu graag van de motor af.
heb in januari mijn bb gekocht en een paar maand later mijn zzr verkocht en bij beide een goede deal gemaakt.
om een motor te kopen dan is dit wel weer een goede tijd, veel zaken doen leuke aanbiedingen en ook particulieren willen nu graag van de motor af.
heb in januari mijn bb gekocht en een paar maand later mijn zzr verkocht en bij beide een goede deal gemaakt.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.