bb linkjes en goodies

Gerkenator

Re: bb linkjes en goodies

Bericht door Gerkenator » 29 okt 2011 14:17

die safetylights die werken mij veel te ingewikkeld. ik wil gewoon iets simpels, dus ik denk niet dat dat hem word. en ze kosten 89 euro.

en ze werken op de achterrem, dus bij een bb zullen ze dus altijd werken vanwege de dcbs??
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 29 okt 2011 14:24

ehhh weet ik niet... maar je kan het extra knipperen bij het remmen ook uitzetten.. zou ik persoonlijk ook doen want eerlijk gezegd vind ik het verwarrend.... ik zou alleen de runninglights ervan gebruiken...
2018 KTM Super Duke GT

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 29 okt 2011 18:00

Het maakt niet uit op welke rem je ze aansluit, ze werken heel simpel doordat er stroom loopt naar het remlicht.
Behalve (instelbare) runninglights heb je dus ook nog eens 20 verschillende alarmlichtsignalen.
Het gebruik is juist extreem gemakkelijk, gewoon 2 of meer keer even het remlicht bekrachtigen (voorrem of achterrem). Je hoeft dus niet eens je handen te verplaatsen zoals bij een aparte schakelaar.
En de rempuls is inderdaad uitschakelbaar, maar heeft als voordeel dat je meteen opvalt bij het remmen, dus veel eerder als bij een aparte knop.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 29 okt 2011 19:14

dus altijd gedempt knipperlicht en als je wilt knipperen dan branden ze feller? dat lijkt mij het handigst.

dat met die rem blijf ik beetje lastig vinden, je moet dus tellen om de alarmlichten te doen branden en weer uit te doen wat in noodsituaties ( noodstop ) niet altijd werkt denk ik, in file waarschijnlijk weer wel want dan rij je lamgzamer.

wat kost dat grapje als ik het laat monteren, want dat kan ik denk ik niet zelf.

mooi stukje in de moto73 taco, heb vandaag het blad even gekocht.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 31 okt 2011 08:43

Gerkenator schreef:dus altijd gedempt knipperlicht en als je wilt knipperen dan branden ze feller? dat lijkt mij het handigst.

dat met die rem blijf ik beetje lastig vinden, je moet dus tellen om de alarmlichten te doen branden en weer uit te doen wat in noodsituaties ( noodstop ) niet altijd werkt denk ik, in file waarschijnlijk weer wel want dan rij je lamgzamer.

wat kost dat grapje als ik het laat monteren, want dat kan ik denk ik niet zelf.

mooi stukje in de moto73 taco, heb vandaag het blad even gekocht.
Nee, je hoeft niet te tellen. Vanaf 2 keer remmen tot 20 keer remmen geeft al een flitspatroon. En daarna 1 keer kort remmen schakelt de boel weer uit.
Bij een noodstop gaan de alarmlichten altijd minimaal 4 seconden aan, dat doet het systeem altijd (als je het tenminste eenmalig inschakelt). Echter, sommige mensen vinden dat geknipper irritant....

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 31 okt 2011 17:50

ik ben een simpele jongen dus ik hou van simpele dingen.

ik neem aan dat je 2 x snel en kort even moet remmen ( even remhendel lichtjes inknijpen zodat remlicht aangaat? ) en dan gaat de boel knipperen? ( als je het zo instelt )
en dan nog een keer remmen en dan gaan alarmlichten uit?

en een noodstop dat is gewoon langdurig hard knijpen en dan gaan de alarmlichten aan?? ( als je het zo instelt )

en als je niks instelt dan heb je gewoon runninglights op halve sterkte, en ga je knipperen dan knippert hij dus gewoon fel.

klopt dit zo ongeveer?

wat kost zoiets inclusief montage, of is dit makkelijk zelf te doen?
Afbeelding

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 31 okt 2011 18:38

Gerkenator schreef:ik ben een simpele jongen dus ik hou van simpele dingen.

ik neem aan dat je 2 x snel en kort even moet remmen ( even remhendel lichtjes inknijpen zodat remlicht aangaat? ) en dan gaat de boel knipperen? ( als je het zo instelt )
en dan nog een keer remmen en dan gaan alarmlichten uit?

en een noodstop dat is gewoon langdurig hard knijpen en dan gaan de alarmlichten aan?? ( als je het zo instelt )

en als je niks instelt dan heb je gewoon runninglights op halve sterkte, en ga je knipperen dan knippert hij dus gewoon fel.

klopt dit zo ongeveer?

wat kost zoiets inclusief montage, of is dit makkelijk zelf te doen?

Kijk even op safetylights.nl daar staat alles tot in detail uitgelegd. Dan gaat het om safetylights basis.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 31 okt 2011 19:55

Ik had het demomodel bij mij in de winkel staan, daar had je kunnen testen/proberen hoe het precies werkt.
Op de site van Safetylights kan je precies alle verschillen tussen de verschillende modellen zien (en hun adviesprijzen).

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 02 nov 2011 21:35

die runninglights safety lights is dat voor 4 knipperlichten? dus voor en achter, of moet je dan 2 runninglights bestellen

ik kan er niet veel over vinden op internet, voorbeelden werken niet bij mij op pc.
Afbeelding

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 03 nov 2011 09:11

De safetylightsmodule is voor 4 knippers.

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie