LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!

Burtonman

Re: LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!

Bericht door Burtonman » 15 nov 2011 14:51

aiiiii :oops:
Zo facturatie up to date 8-)
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Albert

Bericht door Albert » 15 nov 2011 19:54

Tis allemaal wel jammer dat het daar allemaal zo gaat. Ik heb ook een akkefietje daar gehad met Meneer Is Bezopen... Dat heeft mij ook mijn lidmaatschap daar gekost.
Wel jammer dat het allemaal zo moet lopen. Het was eerder toch een prima, gezellig en informatief clubje daar.
Je krijgt dan ook een een ban voor onbepaalde tijd. Erg zonde.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 16 nov 2011 11:35

Dus eigenlijk doen ze het daar wel slim...... Wij krijgen alle ongewenste individuen........... :D
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

SandervB

Bericht door SandervB » 16 nov 2011 17:35

Frank Switser schreef:Dus eigenlijk doen ze het daar wel slim...... Wij krijgen alle ongewenste individuen........... :D

En das ook wel weer positief, want iedereen die erg gezellig is verbannen zij :lol: 8-)

Burtonman

Bericht door Burtonman » 16 nov 2011 18:53

SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTtt niet te luid roepen of ze gaan mijn ban nog intrekken :lol: (willen ze mij erbij hebben moeten ze mij ein BE,EM,WEEE kopen) 8-)

Nog voor gene Gulden wil ik bij dat ***-klubje terug
8-) :lol:
R.I.P.B.O.C.

SandervB

Bericht door SandervB » 16 nov 2011 21:39

Daar wil ik toch nog wel even op reageren.

Het clubje an sich heb ik altijd wel als leuk en zeer informatief ervaren.
Dat was ook de reden dat ik er toch ook nog tot recent vrij veel kwam.

Het is alleen het bestuur (vermoedelijk ook maar hooguit 1 of 2 personen) waar ik dus blijkbaar een probleem mee heb.
Zij zijn diegene die zo moeilijk doen (zijn?), waardoor dus al veel mensen weggelopen zijn en de rest wel "geholpen" wordt met weggaan.

Daarom vind ik het ook jammer dat zij zeggen dat ik de club probeer te "beschadigen", het gaat/ging mij niet om de club maar juist om de acties van het bestuur.
Uiteindelijk heeft het wel geholpen want zij hebben het nu wel op het forum gezet, helaas alleen met een verdraaide waarheid, maar goed ik neem er maar genoegen mee. (ook omdat ik er nu ook wel zo'n beetje klaar mee ben)

:idea:

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 16 nov 2011 22:18

zeg SandervB....ik mis in je onderschrift nu wel een linkje naar het BOC forum ;)
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 17 nov 2011 09:34

SandervB schreef:Daar wil ik toch nog wel even op reageren.

Het clubje an sich heb ik altijd wel als leuk en zeer informatief ervaren.
Dat was ook de reden dat ik er toch ook nog tot recent vrij veel kwam.

Het is alleen het bestuur (vermoedelijk ook maar hooguit 1 of 2 personen) waar ik dus blijkbaar een probleem mee heb.
Zij zijn diegene die zo moeilijk doen (zijn?), waardoor dus al veel mensen weggelopen zijn en de rest wel "geholpen" wordt met weggaan.

Daarom vind ik het ook jammer dat zij zeggen dat ik de club probeer te "beschadigen", het gaat/ging mij niet om de club maar juist om de acties van het bestuur.
Uiteindelijk heeft het wel geholpen want zij hebben het nu wel op het forum gezet, helaas alleen met een verdraaide waarheid, maar goed ik neem er maar genoegen mee. (ook omdat ik er nu ook wel zo'n beetje klaar mee ben)

:idea:
Sander, dit is precies hetzelfde wat er toendertijd met mij is gebeurd. Ik heb nog steeds niets tegen de BOC of haar leden, maar wel tegen enkele individuen, waarvan de aanstokers een deel van het bestuur uitmaken. Helaas kan ik alleen mijzelf verwijten dat ik ze bijna 10 jaar geleden zelf voor het bestuur gevraagd heb.......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Burtonman

Bericht door Burtonman » 17 nov 2011 13:19

SOIT, één ding is zeker.
Zij zijn niet van ons af.................................

In tegendeel WIJ zijn van hun af, en deze site zal nog groter worden, en de hunne ???

Keer op keer als er zich een eventueel nieuw lid aanmeld, zullen enkelen individuelen (extremisten :mrgreen: ) deze mensen AANSPOREN om betalend lid te worden voor de "vele (betaalde) voordelen".
Zo zit dat bij die in elkaar en niet anders, durf te zeggen "bijna gelijk een secte".
Zo einde verhaal, op naar enkele klanten 8-)
R.I.P.B.O.C.

SandervB

Bericht door SandervB » 17 nov 2011 17:12

@Gerkenator:

Ja ik heb mijn complete onderschrift weggehaald en nu alles in de avatar.
Ik had en heb daar gewoon de linkjes in staan waar ik het gezellig vind, als het aan mij had gelegen had de BOC er dus in kunnen blijven maar zij
hebben deze keuze gemaakt.

@Frank:

Dan komen we dus toch echt bij het eerdere standpunt, alles is jouw schuld :lol: :lol: :lol:

@allen:

Ik heb vandaag ook de brief mogen ontvangen waarin staat dat ik officieel geen lid meer ben.
Het is vooral jammer dat zij echt niet snappen dat zoals zij zeggen "mijn acties" NIET tegen de club waren gericht maar er alleen voor waren zodat zij openlijk zouden toegeven dat zij onregelementair complete fora verbieden.
En dat was iets wat ik ze juist al keer op keer had gevraagd, dus als ze dat nou meteen hadden gedaan was een ban niet eens nodig geweest ;)

Maarja het loopt zoals het loopt en de wereld vergaat er echt niet van.
Ik vermaak mij zowel hier als op motor-forum prima :D

Gesloten