Goeiedag hier! ff voorstellen.

Stel jezelf eens voor
Plaats reactie
Eemhuus

Goeiedag hier! ff voorstellen.

Bericht door Eemhuus » 10 mar 2012 19:30

Eemhuus hier (gronings voor Evenhuis).

Ben 38 en pas 2 jaar in bezit van een rijbewijs. Sindsdien reed ik op een ZZR600. Om mn postuur (2meter) wilde ik een andere motorfiets. En dacht maar aan 1 en dat was de Blackbird!!!!!
Tijdje aan het zoeken geweest en toen vond ik een erg mooi zwart vogeltje op marktplaats. Gelijk gereageerd en heb hem gekocht. Na de eerste proefrit was ik al verkocht!!

Het is een zwarte BB uit 1998. carb versie dus. Zag er zo netjes uit, was er gelijk gek op!!!

Heb dus nog geen KM ervaring op de BB maar hoop dit seizoen er veel te kunnen maken!!

Ik vond dit forum en het leek me handig om te kijken of er tips en trucs zijn die voor mij interressant zijn. Ben zelf redelijk technisch aangelegd dus ben zeer geinterreseerd in de techniek van de BB.

Zoals ik vaak lees dan lijkt me de BB een betrouwbaar mereltje toe!!!

Groeten Eemhuus

SandervB

Re: Goeiedag hier! ff voorstellen.

Bericht door SandervB » 10 mar 2012 19:51

Welkom hier!

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 11 mar 2012 00:31

welkom en erg veel plezier met je BB. Tis niet gek druk hier maar wel bergen informatie als je wat nodig hebt

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 11 mar 2012 14:43

Welkom Eemhuus!
Als je een ritje zoekt, de planning was om op 1 april (geen grap) een ritje te doen....
Alleen de organisator (Simon) laat even niet zoveel van zich horen, dus even afwachten tot we meer horen.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Burtonman

Bericht door Burtonman » 11 mar 2012 14:51

Welkom hier, op het enige BB forum dat je niet ligt lastig te vallen om betalend lid te worden, hier is alle info gratis en de vriendschap ook.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 17 mar 2012 13:18

Burtonman schreef:Welkom hier, op het enige BB forum dat je niet ligt lastig te vallen om betalend lid te worden, hier is alle info gratis en de vriendschap ook.
daarintegen wil ik als admin zomaar een extra ster bij je naam zetten hoor... ik geef je mn bankrekening nummer wel :D
2018 KTM Super Duke GT

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 17 mar 2012 14:28

nou moet ik zeggen dat ze dat op het andere forum ook al een heel stuk minder doen bij nieuwe leden is me opgevallen.

maar welkom hier.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Plaats reactie