Meet 'n Greet 1 April (nee geen Grapje)
Re: Meet 'n Greet 1 April (nee geen Grapje)
De CB rijders hebben een ritje in en om Gelderland die dag.
Ik zelf weet het nog niet.
Dana word a.s donderdag wederom geopereerd en hoe het herstel verloopt weten we nog niet.
Ik laat het tegen de tijd nog ff weten
Dana word a.s donderdag wederom geopereerd en hoe het herstel verloopt weten we nog niet.
Niks ernstigs hoop ik ??Medic-XX schreef:De CB rijders hebben een ritje in en om Gelderland die dag.
- Frank Switser
- Site Owner
Die CB750 is ook een beauty, maar ik denk dat je aardig je best moet doen om bij te blijven.......
BigJim schreef:Niks ernstigs hoop ik ??Medic-XX schreef:De CB rijders hebben een ritje in en om Gelderland die dag.
Yup jammer genoeg wel. De derde rug ok is een feit.
Na twee eerdere rug ok ivm hernia zijn gelukt maar ook mislukt.
Deze a.s ok gaan ze kijken om het littekenweefsel te verweken en verzachten want er zitten weer twee hernia die naast de bestaande zenuwschade 24 uur pijn en uitval brengen.
Dit is de laatste oplossing we hopen erop dat ze 40 a 60% op vooruit gaat. Dat zijn we al blij.
Das weer kl*te dan! Wens haar veel sterkte (en jij ook natuurlijk)Medic-XX schreef: Yup jammer genoeg wel. De derde rug ok is een feit.
Na twee eerdere rug ok ivm hernia zijn gelukt maar ook mislukt.
Deze a.s ok gaan ze kijken om het littekenweefsel te verweken en verzachten want er zitten weer twee hernia die naast de bestaande zenuwschade 24 uur pijn en uitval brengen.
Dit is de laatste oplossing we hopen erop dat ze 40 a 60% op vooruit gaat. Dat zijn we al blij.
64 pk t.o.v. 164 pk. Lijkt me geen match Frank. Maar ik ga mijn best doen en als ik het niet redt dan gáááááán jullie maarFrank Switser schreef:Die CB750 is ook een beauty, maar ik denk dat je aardig je best moet doen om bij te blijven.......
beam me up, there is no intelligent life down here.

Positief blijven denken....Maar Ed ALS je komt dan is het natuurlijk op je mooie rooie ......Ed Grimme schreef:64 pk t.o.v. 164 pk. Lijkt me geen match Frank. Maar ik ga mijn best doen en als ik het niet redt dan gáááááán jullie maarFrank Switser schreef:Die CB750 is ook een beauty, maar ik denk dat je aardig je best moet doen om bij te blijven.......![]()
. De CB komt overigens allen bij mooi weer uit de schuur, dus dat is nog even afwachten.
- Frank Switser
- Site Owner
Het weer zou goed worden, en we wachten natuurlijk op iedereen. Het is geen racebaan.....Ed Grimme schreef:64 pk t.o.v. 164 pk. Lijkt me geen match Frank. Maar ik ga mijn best doen en als ik het niet redt dan gáááááán jullie maarFrank Switser schreef:Die CB750 is ook een beauty, maar ik denk dat je aardig je best moet doen om bij te blijven.......![]()
. De CB komt overigens allen bij mooi weer uit de schuur, dus dat is nog even afwachten.
Het is een Blackbirdrit dus ik kom op de rooie Siem. De CB gaat zaterdag mee met de eggrun. Dan zijn ze allebij weer even uitgelaten.
beam me up, there is no intelligent life down here.

Goed zo EdEd Grimme schreef:Het is een Blackbirdrit dus ik kom op de rooie Siem. De CB gaat zaterdag mee met de eggrun. Dan zijn ze allebij weer even uitgelaten.