Meet 'n Greet 1 April (nee geen Grapje)
Re: Meet 'n Greet 1 April (nee geen Grapje)
Het was zeker leuk... wel wat minder dat mijn motor net na weesp ermee ophield!
Ik had net getankt en opeens begint ie moeilijk te lopen en valt ie uit... Dus ik denk nog... toch geen diesel getankt? Maar nee, had ik goed gedaan... ding doet het alleen niet (lekker) meer.
Dus bij een boer de motor gestald, vriendin heeft me opgehaald en ik daarna weer terug met de aanhanger om de motor op te pikken... iig is ie weer thuis...
Ik had net getankt en opeens begint ie moeilijk te lopen en valt ie uit... Dus ik denk nog... toch geen diesel getankt? Maar nee, had ik goed gedaan... ding doet het alleen niet (lekker) meer.
Dus bij een boer de motor gestald, vriendin heeft me opgehaald en ik daarna weer terug met de aanhanger om de motor op te pikken... iig is ie weer thuis...
2018 KTM Super Duke GT
Was leuk mannen, heerlijk gereden en weer lekker aan het gas gehangen. Zeker voor herhaling vatbaar. Beetje koud maar droog en toch regelmatig zon. Wat wil je nog meer. Kl^te Taco dat ie er mee kapte. Hoop niet dat het een ernstig probleem is. Siem, volgende keer samen ff verkennen, maken we er een mooie route van.
groetjes Ed
groetjes Ed
beam me up, there is no intelligent life down here.

- Gerkenator
jammer dat ik er niet bij was, maar het was voor mij net iets te ver weg, moest dan 8 uur half 9 smorgens al op motor zitten, en ik lag zondagmorgen pas om 05:30 uur op bed ( wezen stappen )
had de zondag ook andere verplichtingen ( hoewel daar kon ik nog wel onderuit als ik wilde )
probeer er volgende keer wel bij te zijn.
ik zie dat jullie wel genoten hebben en dat het gelukkig droog is gebleven.
had de zondag ook andere verplichtingen ( hoewel daar kon ik nog wel onderuit als ik wilde )
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Frank Switser
- Site Owner
Het was gezellig, met prachtig weer en leuk gezelschap.
Jammer dat een van ons op de terugweg naar huis in zijn eentje met panne kwam te staan, maar dat is ondertussen ook opgelost.
De route had leuke en minder leuke stukken, maar dat is helaas vrij normaal in Nederland.
Jammer dat een van ons op de terugweg naar huis in zijn eentje met panne kwam te staan, maar dat is ondertussen ook opgelost.
De route had leuke en minder leuke stukken, maar dat is helaas vrij normaal in Nederland.
Hmmmm....een geldig excuus wel....Gerkenator schreef:jammer dat ik er niet bij was, maar het was voor mij net iets te ver weg, moest dan 8 uur half 9 smorgens al op motor zitten, en ik lag zondagmorgen pas om 05:30 uur op bed ( wezen stappen )
Gaat helemaal goed komen Ed..Ed Grimme schreef:Was leuk mannen, heerlijk gereden en weer lekker aan het gas gehangen. Zeker voor herhaling vatbaar. Beetje koud maar droog en toch regelmatig zon. Wat wil je nog meer. Kl^te Taco dat ie er mee kapte. Hoop niet dat het een ernstig probleem is.
Siem, volgende keer samen ff verkennen, maken we er een mooie route van.
groetjes Ed
Frank, zie post boven ....
Bytheway, wie heeft Allon een bagage netje uitgeleend?
Hij wil graag zijn telefoonnummer om um te retourneren..
Balen Taco...Weet je al wat er aan de hand is?Burrito schreef:Het was zeker leuk... wel wat minder dat mijn motor net na weesp ermee ophield!
Vacuüm slangetje los van de tank of erger??
Bagagenetje is van mij....
en nee, ik weet nog niet wat het is, vaccuum slangetje lijkt me niet... gezien de klachten.
en nee, ik weet nog niet wat het is, vaccuum slangetje lijkt me niet... gezien de klachten.
2018 KTM Super Duke GT
Als je wilt geef mij dan ff je nummer via PM, kan ik dat aan Bluewolf geven....Burrito schreef:Bagagenetje is van mij....