Camera op je motor
Camera op je motor
Zoals de meesten van jullie zullen weten importeer ik BulletHD, een action cam die je oa op je motor kunt gebruiken.
Ik ben nu bezig om zelf een nieuw merk te starten en wil graag van iedereen weten wat voor functies of opties je zou willen zien op zo'n soort product.
Wat ik in het verleden al eens gehoord heb:
- ledjes om te kunnen zien of je de camera recht geinstalleerd hebt
- externe microfoon ingang om een microfoon op een betere plek op de motor te monteren
- een vorm van lcd scherm om te kunnen zien wat je opneemt
jullie suggesties hier:
- batterij indicator
- sd kaart indicator
voor alle andere ideeen sta ik zeer open, go crazy, ik kan alle gekke en coole ideeen gebruiken!
Ik ben nu bezig om zelf een nieuw merk te starten en wil graag van iedereen weten wat voor functies of opties je zou willen zien op zo'n soort product.
Wat ik in het verleden al eens gehoord heb:
- ledjes om te kunnen zien of je de camera recht geinstalleerd hebt
- externe microfoon ingang om een microfoon op een betere plek op de motor te monteren
- een vorm van lcd scherm om te kunnen zien wat je opneemt
jullie suggesties hier:
- batterij indicator
- sd kaart indicator
voor alle andere ideeen sta ik zeer open, go crazy, ik kan alle gekke en coole ideeen gebruiken!
2018 KTM Super Duke GT
Re: Camera op je motor
Ik heb de contour hd 1080P maar wat ik hierop mis is een batterij indicator.
Je ziet niet wanneer hij op is, en voor je gevoel ben je nog aan het opnemen maar is hij allang uit.
Ook dat hij , als hij op standby staat, vanzelf uit gaat is niet handig. De "aan" indicatie zit aan de voorkant, en tijdens het rijden kan je niet zien of hij nog aan staat.
Je ziet niet wanneer hij op is, en voor je gevoel ben je nog aan het opnemen maar is hij allang uit.
Ook dat hij , als hij op standby staat, vanzelf uit gaat is niet handig. De "aan" indicatie zit aan de voorkant, en tijdens het rijden kan je niet zien of hij nog aan staat.
ik vind die batterij indicator zeker een goede... ga ik meenemen en kijken of dat mogelijk is...
2018 KTM Super Duke GT
Desnoods 3 groene ledjes, en 2 rode... bij 1 rode weet je dat hij op is...
Nog iets... Ik kan met 720P 60fps per gb 7 minuten opnemen.
Als ik er een 16gb kaartje in heb kan ik dus bijna 2 uur opnemen.
Maar je komt net zelf uit de eifel, dus weet je dat je daar best wat km's maakt en ook wat uurtjes op de motor zit.
Hoe weet je of je kaartje al vol is...
Maar je komt net zelf uit de eifel, dus weet je dat je daar best wat km's maakt en ook wat uurtjes op de motor zit.
- Frank Switser
- Site Owner
Aansluiting op GPS voor weergave positie op de kaart.
Je bedoelt dat je op de kaart weet waar je gefilmt hebt?
- Frank Switser
- Site Owner
Ja.Ranjoles schreef:Je bedoelt dat je op de kaart weet waar je gefilmt hebt?
- Gerkenator
dit vind ik wel een goede opmerking.Ranjoles schreef:Nog iets... Ik kan met 720P 60fps per gb 7 minuten opnemen.
ik heb een tachyon xc micro en ook ik weet niet hoeveel ik nou werkelijk heb opgenomen op de sd kaart, dus hoeveel mb nog vrij en of bezet.
en ter plekke film terugkijken op apparaat en eventueel stukjes film ter plekke wissen als je on the road bent?
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Goed bereikbare knopjes.. zodat je met je handschoenen aan wel voelt dat je hem aanzet (mocht je hem op je helm monteren en het zo niet kunnen zien of ie aan staat).
- Water dicht of in ieder geval water proof.. voor de onverwachtse buitjes.
- Water dicht of in ieder geval water proof.. voor de onverwachtse buitjes.