Cruise Control
Re: Cruise Control
Geldt deze aanbieding nog?? 
- Frank Switser
- Site Owner
Eigenlijk niet, ze zijn wat duurder geworden, maar aangezien deze prijs hier nog stond (nu wel aangepast) krijg jij hem nog voor dit bedrag.BarryXX schreef:Geldt deze aanbieding nog??
Echter, gezien het grote aantallen bestellingen van deze week moet ik even tellen of ik er nog genoeg heb.
Bestel hem via mijn webshop (nog NIET betalen!) + een berichtje daarbij, dan pas ik de factuur aan, en krijg je hem verzonden als ik er genoeg heb.
Hi,
Ik wil er 1 om te proberen. Als deze bevalt dan wil ik er nog 2 (voor de Fazer van mijn vriendin en de BMW van mijn pa). Ik ben namelijk zelf niet helemaal tevreden over de terugloop van mijn Vista...
Ik wil er 1 om te proberen. Als deze bevalt dan wil ik er nog 2 (voor de Fazer van mijn vriendin en de BMW van mijn pa). Ik ben namelijk zelf niet helemaal tevreden over de terugloop van mijn Vista...
Ik heb er ook een gekocht en de werking gezien en gevoelt en tja het werkt erg goed. Hij gaat mee op weekend naar duitsland.
Hij is onderweg, dus ik ben benieuwd. 
Ik heb hem vandaag keurig ontvangen. Misschien morgen ff een stukkie rijden. Ben benieuwd.
als jullie ook even op de site een review achter laten, wel zo leuk voor andere potentiele klanten.
klik
klik
2018 KTM Super Duke GT
Wel jammer dat dat ook het enige is wat er met een foto opstaat....en de cameras natuurlijk
en nog wat olie producten... maar om alles gelijk te trekken hebben we die paar foto's zo verwijderd hoor 
2018 KTM Super Duke GT
Ik zou eerder zeggen dat die site eens gevuld zou kunnen worden met foto's.
Site is er al een tijdje dacht ik
Kan je zien wat je wilt bestellen. Lijkt me ook best handig,,,,
Site is er al een tijdje dacht ik
Kan je zien wat je wilt bestellen. Lijkt me ook best handig,,,,