Cruise Control
Re: Cruise Control
Er mogen zodra er tijd is zeker meer afbeeldingen geplaatst worden. Verkoopt ook beter voor ons dislectische motorrijders
Zal ik doen zodra ik hem heb kunnen testen. Komende zaterdag gaan we weer rijden waarschijnlijk. Eerste indruk is simpel maar doeltreffend.Burrito schreef:als jullie ook even op de site een review achter laten, wel zo leuk voor andere potentiele klanten.
klik
- Frank Switser
- Site Owner
Natuurlijk heb je gelijk, echter ik ben er niet aan toe gekomen. Ik wil af en toe ook wel eens even rusten.......
Nu ga ik mijn zaterdaghulp ervoor inhuren, dan komt er in elk geval een begin.
Arme Jelle van elke band en ding een foto maken. Slavendrijver ben je ook he.Frank Switser schreef:Natuurlijk heb je gelijk, echter ik ben er niet aan toe gekomen. Ik wil af en toe ook wel eens even rusten.......
Hahaha zeker ook genieten van je vrije dagen Frank
- Frank Switser
- Site Owner
De meeste foto's komen van In ternet of heb ik zelfs al in de PC staan. Alleen het toevoegen.............
Ik ben vandaag ook alweer bijna de hele dag aan het werk geweest.
Ik ben vandaag ook alweer bijna de hele dag aan het werk geweest.
rusten doe je maar in je eigen tijd Frank.
Foto's willen we zien
Ennuh, heb je mijn rubbertje al besteld?
Nee, niet dat rubbertje
Foto's willen we zien
Ennuh, heb je mijn rubbertje al besteld?
Nee, niet dat rubbertje
- Frank Switser
- Site Owner
Je rubbertje zou onderweg moeten zijn. Ik heb deze gecombineerd met een aantal andere bestellingen i.v.m. verzend- en orderkosten.
Vandaag de CC uitgeprobeerd maar voor op de snelweg is het een verademing. Kun je af en toe je rechterhand ook is ff luchten
Ik heb er nu een klein stukje mee gereden (op de Fazer), maar werkt prima. Voor mijn gevoel beter dan de Vista...
grmble.. en ik heb de vista