Het BOC
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Het BOC
Waar gaat dit over? Ik snap hem niet..........
Onderschrift van Mark.... maar verder snap ik het ook niet
BB 1 was zijn eerste, die is verkocht, BB 2 heeft hij pas een paar maanden (anders moet ik ff opzoeken) gekocht ook een grijze kleurken, zou dus verkocht of ingeleverd moeten zijn.Burtonman schreef:Kayak.
BB 1 (97826) BB 2 (66777) BB 3 25000
![]()
![]()
BB 3 wilt hij laten uitschijnen pas gekocht te hebben, maar waarom verkoop je dan allemaal die toebehoren (heb ik laatst eens gepost), terwijl je pas alle toebehoren van BB 1 overgeplaatst hebt naar BB 2?
Mss toch BMW gekocht maar niet durven schrijven in zen onderschrift.
Blijft einen rare kwiebus (zeggen ze bij ons).
Wordt steevast vervolgd .
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ok... Maak me er niet echt druk om... Bb3 zou mooi zijn voor hem... Persoonlijk vind ik dat een goede keuze. Maar BMW kan ook... Waarom zou ie daar niet eerlijk over zijn...
2018 KTM Super Duke GT
danielxxBurtonman schreef:BB 1 was zijn eerste, die is verkocht, BB 2 heeft hij pas een paar maanden (anders moet ik ff opzoeken) gekocht ook een grijze kleurken, zou dus verkocht of ingeleverd moeten zijn.Burtonman schreef:Kayak.
BB 1 (97826) BB 2 (66777) BB 3 25000
![]()
![]()
BB 3 wilt hij laten uitschijnen pas gekocht te hebben, maar waarom verkoop je dan allemaal die toebehoren (heb ik laatst eens gepost), terwijl je pas alle toebehoren van BB 1 overgeplaatst hebt naar BB 2?
Mss toch BMW gekocht maar niet durven schrijven in zen onderschrift.
Blijft einen rare kwiebus (zeggen ze bij ons).![]()
![]()
![]()
Wordt steevast vervolgd .
02 May 2012, 14:02
Wa komt diene pipo met zijne Brol Met Wielen hier op het BB forum altijd zeveren,eerst bij de vrienden van BB Nederland buiten gevlogen,en nu hier altijd komen zeveren ! ! Eddy ga AUB bij een BMW club die u nog niet kent
Verstandig advies van onze BB buren voor die rare kwiebus met zijn puberale persoonlijksheids probleem .
Waarom zou je je druk maken. Ook ik heb spullen van MArk zijn BB gekocht en dat heeft hij prima geregeld.
Iedereen is toch vrij om te rijden met wat hij/zij een lekkere of mooie brommer vind.
En als MArk een 3e bb of een bmw heeft gekocht...laat hem
Iedereen is toch vrij om te rijden met wat hij/zij een lekkere of mooie brommer vind.
En als MArk een 3e bb of een bmw heeft gekocht...laat hem
copieren en plakken noemen ze dit Paultjen
En ja zij vragen zich ook af waarom een BB-club bestuurd wordt door een bestuur dat op een andere dan Honda Blackbird motor rijd,
dus ook zij vertrouwen hun huismerk niet

En ja zij vragen zich ook af waarom een BB-club bestuurd wordt door een bestuur dat op een andere dan Honda Blackbird motor rijd,
dus ook zij vertrouwen hun huismerk niet
R.I.P.B.O.C.
Burtonman schreef:copieren en plakken noemen ze dit Paultjen
![]()
![]()
dus ook zij vertrouwen hun huismerk niet![]()
![]()
Wat doe jij dan bij een Nederlandse BB club met je lease bmw fiets ? of is het de laatse mogelijkheid om je puber onzin ergens tekunnen teplaatsen .
En de naam is voor zoveelste keer verkeerd gegokt.
En neem een voorbeeld aan Ranjoles die gaf een volwassen reactie .
Paultjen, ik heb hier meer vrienden dan jij bij de AA-club.
Even een les Boekhouden:
Er zijn drie mogelijkheden iets aan te kopen op de firma, wij overlopen van de goedkoopste manier tot de duurste.
1° Aankoop met geld contant van de firma:
DWZ, ik koop zonder lening of leasing, contante betaling, BTW binnen 3 maanden terug op de rekening, geen lenings kosten of interesten.
Dus de goedkoopste manier iets aan te kopen.
2° Aankoop via lening bij de bank:
DWZ, ik koop via een (al dan niet dure) lening bij de bank, ik moet geen eigen kapitaal hebben, maar moet veel meer betalen op het einde v/d rit.
BTW binnen 3 maanden terug.
3° Aankoop via leasing (duurste):
Aankoop met leasing, hier trek ik niet de BTW direct terug maar enkel per maand over de hele duur van het contract, dus duurder in aankoop
geen onmiddelijke BTW teruggave.
Dus paultjen, op de bank krijgt uw spaargeld 1.5 % interest dus niks, en de lening kost 5%, is het toch logisch indien de koper over het geld beschikt, hij geen lening of leasing aangaat.
Of jij dat begrijpt is natuurlijk weer een heel ander verhaal, dat jij het kapitaal niet bezit , spiegelt zich in uw denkwijze af, gelukkig weet je meer af van verzekeringen !!!

Even een les Boekhouden:
Er zijn drie mogelijkheden iets aan te kopen op de firma, wij overlopen van de goedkoopste manier tot de duurste.
1° Aankoop met geld contant van de firma:
DWZ, ik koop zonder lening of leasing, contante betaling, BTW binnen 3 maanden terug op de rekening, geen lenings kosten of interesten.
Dus de goedkoopste manier iets aan te kopen.
2° Aankoop via lening bij de bank:
DWZ, ik koop via een (al dan niet dure) lening bij de bank, ik moet geen eigen kapitaal hebben, maar moet veel meer betalen op het einde v/d rit.
BTW binnen 3 maanden terug.
3° Aankoop via leasing (duurste):
Aankoop met leasing, hier trek ik niet de BTW direct terug maar enkel per maand over de hele duur van het contract, dus duurder in aankoop
geen onmiddelijke BTW teruggave.
Dus paultjen, op de bank krijgt uw spaargeld 1.5 % interest dus niks, en de lening kost 5%, is het toch logisch indien de koper over het geld beschikt, hij geen lening of leasing aangaat.
Of jij dat begrijpt is natuurlijk weer een heel ander verhaal, dat jij het kapitaal niet bezit , spiegelt zich in uw denkwijze af, gelukkig weet je meer af van verzekeringen !!!
R.I.P.B.O.C.