Het BOC
Re: Het BOC
Kort samengevat oplichting van de belasting bedoel je met jou 100pk bmw . Veel geluk en handig om dat in het openbaar tepoasten en de groeten aan je 2 vrienden en die zitten niet op het Begie.s BB forum en hier waarschijndelijk ook niet. En weer de naam verkeerd
Maar veel succes .
Maar veel succes .
paultjen leer eens zonder fout te schrijven, en nu punt aan de lijn, krijg hoofdpijn door die fouten te (moeten) lezen. 
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Mannen het word denk ik tijd dat deze hetze moet stoppen. Ed ik begrijp je erg goed. Ben het ook in grote lijnen met je eens.
Blasho de BOC moet lekker doen waar ze goed in zijn.
Maar als jij je zo opstelt moet je ook eens de ballen hebben om je voor te stellen en te zeggen wie je echt bent.
Je blijft ontkennen dat je Paul bent. Prima maar wees is kerel.
Wat Frank vroeger zijn kop heeft gekost word nu volop gedaan door anderen die daar een voordeel aan hebben.
En voor je mening uitkomen mag al helemaal niet. Dan word je verwijderd door de politie of door de admins van het forum.
So leave it.
Iedereen een fijn leven maar schei hier mee uit.
Wij ons forum hier. De BOC hun forum in welke vorm dan ook.
En idd als je commentaar hebt. Schrijf het dan in foutloos Nederlands.
Blasho de BOC moet lekker doen waar ze goed in zijn.
Maar als jij je zo opstelt moet je ook eens de ballen hebben om je voor te stellen en te zeggen wie je echt bent.
Je blijft ontkennen dat je Paul bent. Prima maar wees is kerel.
Wat Frank vroeger zijn kop heeft gekost word nu volop gedaan door anderen die daar een voordeel aan hebben.
En voor je mening uitkomen mag al helemaal niet. Dan word je verwijderd door de politie of door de admins van het forum.
So leave it.
Iedereen een fijn leven maar schei hier mee uit.
Wij ons forum hier. De BOC hun forum in welke vorm dan ook.
En idd als je commentaar hebt. Schrijf het dan in foutloos Nederlands.
+1 voor Medic-XX.
Volledig mee eens.
Volledig mee eens.
- Frank Switser
- Site Owner
Jongens, ik heb geen idee (meer) waar dit over gaat, maar maakt het veel uit?
Laten we het hier gezellig houden onder elkaar.
Er zijn nu hier 2 personen die al meerdere keren op de man spelen, mijn verzoek is dat enigzins te beperken. En jullie (je weet vast wel vast wel wie ik bedoel) zijn hier vast niet alleen maar om de sfeer te verpesten, toch?
Laten we het hier gezellig houden onder elkaar.
Er zijn nu hier 2 personen die al meerdere keren op de man spelen, mijn verzoek is dat enigzins te beperken. En jullie (je weet vast wel vast wel wie ik bedoel) zijn hier vast niet alleen maar om de sfeer te verpesten, toch?
- Frank Switser
- Site Owner
Blasho, als je van de (verkeerde?) naam af wilt, dan is het makkelijkst om even te laten weten wie je werkelijk bent, of gewoon te stoppen met het gebruiken van een proxy-server. Nu lijkt het alsof je wat te verbergen hebt, en dan kan je moeilijk serieus genomen worden.blasho schreef:Kort samengevat oplichting van de belasting bedoel je met jou 100pk bmw . Veel geluk en handig om dat in het openbaar tepoasten en de groeten aan je 2 vrienden en die zitten niet op het Begie.s BB forum en hier waarschijndelijk ook niet. En weer de naam verkeerd
Maar veel succes .
- Gerkenator
vind de keuze van een motor merk niet belangrijk, je moet rijden wat jij mooi vind.
ook hoe je een motor financiert dat gaat een ander niets aan, ik ben blij dat ik de bb zo kon aanschaffen zonder lening of leasing, maar ik kon het alleen omdat ik een klein bedragje gekregen heb uit een erfenis, zo hoefde ik niet veel bij te leggen.
ik heb een zzr gehad en was lid van die club, maar zzr verkocht en bb gekocht, ben dus niet meer lid bij zzr club ( eigen keuze ), maar nu wel bij bb club gegaan. ( 2 zelfs )
als je bestuurs funktie hebt en je koopt een ander merk, dan vind ik dat je terzijnertijd ook uit bestuur moet stappen of de naam van de club veranderen, maar ja het blijft de keuze van de persoon zelf en van de club.
maar aan de andere kant, als je nog erg veel voor een blackbird voelt en het nog steeds een top motor vind dan vind ik ook dat je nog steeds wel lid van die club kan en mag zijn ongeacht of je een ander merk rijd.
dit is dus gewoon een mening van mij en dus niet een aanval op de persoon of de club, ik heb daar aan de andere kant geen onenigheid en dat wil ik ook zo houden.
hoop dat ik nu niemand voor de kop sla, dan daarvoor excuses.
ook hoe je een motor financiert dat gaat een ander niets aan, ik ben blij dat ik de bb zo kon aanschaffen zonder lening of leasing, maar ik kon het alleen omdat ik een klein bedragje gekregen heb uit een erfenis, zo hoefde ik niet veel bij te leggen.
ik heb een zzr gehad en was lid van die club, maar zzr verkocht en bb gekocht, ben dus niet meer lid bij zzr club ( eigen keuze ), maar nu wel bij bb club gegaan. ( 2 zelfs )
als je bestuurs funktie hebt en je koopt een ander merk, dan vind ik dat je terzijnertijd ook uit bestuur moet stappen of de naam van de club veranderen, maar ja het blijft de keuze van de persoon zelf en van de club.
maar aan de andere kant, als je nog erg veel voor een blackbird voelt en het nog steeds een top motor vind dan vind ik ook dat je nog steeds wel lid van die club kan en mag zijn ongeacht of je een ander merk rijd.
dit is dus gewoon een mening van mij en dus niet een aanval op de persoon of de club, ik heb daar aan de andere kant geen onenigheid en dat wil ik ook zo houden.
hoop dat ik nu niemand voor de kop sla, dan daarvoor excuses.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Het is dan toch waar, tis de zwarte BMW waar de voorzittert van de BB-club zich in vertegenwoordigt, schaam jou

Dit slaat perfect op mijn mening en hier moet ik geen woorden meer bij gebruiken, einde verhaal.

Dit slaat perfect op mijn mening en hier moet ik geen woorden meer bij gebruiken, einde verhaal.
R.I.P.B.O.C.
Wat een nieuws en mening van een lease bmw rijder met een gejatte foto op een Honda forum . Je 2 vrienden hadden zeker geen tijd voor jou gisteren zodat je weer niks anders tedoen had . Wat wel leuk is dat er nu weer een echte BOC foto op je forum staat Frank Switser 
John Vijfhuizen
John Vijfhuizen
- Frank Switser
- Site Owner
Zoals ik al vaker gezegd heb, heb ik niets tegen de BOC. Ik heb alleen iets tegen de manier waarop een deel van het bestuur omgaat met een mening die niet hun mening is.....blasho schreef:Wat een nieuws en mening van een lease bmw rijder met een gejatte foto op een Honda forum . Je 2 vrienden hadden zeker geen tijd voor jou gisteren zodat je weer niks anders tedoen had . Wat wel leuk is dat er nu weer een echte BOC foto op je forum staat Frank Switser
John Vijfhuizen