en weer een nieuweling :P

Stel jezelf eens voor
MikeBird98

en weer een nieuweling :P

Bericht door MikeBird98 » 14 mei 2012 19:01

Hoi allemaal ,

ik ben nieuw hier , Ik ben Michael 29 jaar en ik woon in almere en ik heb sinds 2 weken een rode blackbird van 98 , ik heb zelf als eerste motor een suzuki bandit 600 gehad , toen was ik overgestapt naar een 900rr fireblade sc33 , toen had ik een suzuki TL1000s gekocht , toen was ik naar een suzuki bandit 1200 gegaan daar was ik een beetje mee aan het tunen gegaan was super trok ook als een malle , maar uiteindelijk was dat toch niet helemaal mijn type motor , en nu dus de blackbird heel erg blij mee , bij de de proefrit wist ik al , dit wordt hem al moet ik zeggen dat hij onderin minder power heeft als de bandit die ik had , maar dit maakt hij bovenin echt wel goed , ding loopt echt wel hard en trekt ook echt wel hard , mijnes is nu nog volledig orgineel , maar ik ben bezig voor uitlaten en K&N filter en dan afstellen op de testbank...en zo gaat er nog veel meer gebeuren aan het uiterlijk!! ik heb hier wat foto's :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Burrito
Site Admin

Re: en weer een nieuweling :P

Bericht door Burrito » 14 mei 2012 19:06

welkom plaatsgenoot!

veel plezier met je nieuwe aanwinst!
2018 KTM Super Duke GT

MikeBird98

Bericht door MikeBird98 » 14 mei 2012 19:09

Burrito schreef:welkom plaatsgenoot!

veel plezier met je nieuwe aanwinst!
dankje :) kom je ook uit almere ??

kzat toevallig bij je motor te kijken erg leuk en een heel goed voorbeeld voor de andere want de meeste rijden er alleen mee , maar ik vind dat de motor wel beetje de aandacht verdiend want in het wit is hij super !! ik zeg eerlijk deze rode vind ik geen topper maar dat komt vanzelf :) ow en ik heb nog een foto :

Afbeelding

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 14 mei 2012 19:18

jaja, ik woon vlak bij de mediamarkt... :D

Ik ben misschien wel een beetje doorgeslagen in de aandacht voor de motor, maar ben het wel met je eens...

Kom maar een keer koffie drinken hoor, dan laat ik je zien wat ik allemaal aan de motor gedaan heb :D

Trouwens ben ik het met je eens over de kleur van de jouwe, maar ik wilde het niet zeggen :D haha
2018 KTM Super Duke GT

SandervB

Bericht door SandervB » 14 mei 2012 19:42

Welkom en ook veel plezier hier!!

De Blackbird is een heerlijke motor maar ik ben het inderdaad met je eens over de kleur :oops: hahaha ;)

MikeBird98

Bericht door MikeBird98 » 14 mei 2012 19:51

SandervB schreef:Welkom en ook veel plezier hier!!

De Blackbird is een heerlijke motor maar ik ben het inderdaad met je eens over de kleur :oops: hahaha ;)
ja ik wil beginnen met de knippers witte of misschien smoke glaasjes !! de buitenkant is opzich best wel strak nog!!

MikeBird98

Bericht door MikeBird98 » 14 mei 2012 19:55

Burrito schreef:jaja, ik woon vlak bij de mediamarkt... :D

Ik ben misschien wel een beetje doorgeslagen in de aandacht voor de motor, maar ben het wel met je eens...

Kom maar een keer koffie drinken hoor, dan laat ik je zien wat ik allemaal aan de motor gedaan heb :D

Trouwens ben ik het met je eens over de kleur van de jouwe, maar ik wilde het niet zeggen :D haha
nee snap ik maar ik vindt het zelf ook het maakt m een beetje braaf , eerst wil ik hem nu motorisch goed hebben !! derest komt goed , kost tijd allemaal maar de motor is het waard.

en de aandacht voor de motor bedoel ik eigenlijk dat er maar weinig gedaan wordt , jij hebt er wel veel tijd inzitten idd maar zoals ik gewend ben bij de bandit doen ze met een blackbird bijna nix , het enige wat ik zie is een ledachterlichtje , led knippers , mooie dempers en dat is het wel zo'n beetje , derest alleen maar rijden.

heej maar leuk kunnen we idd eens afspreken !! :)

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 14 mei 2012 20:02

ja gezellig hoor...

Nou zou ik komende zondag met de motor een autorit gaan begeleiden, maar dat gaat niet door dus we wilden misschien een stukje gaan touren in plaats daarvan... als je zin hebt mag je natuurlijk aanhaken!
2018 KTM Super Duke GT

MikeBird98

Bericht door MikeBird98 » 14 mei 2012 20:06

Burrito schreef:ja gezellig hoor...

Nou zou ik komende zondag met de motor een autorit gaan begeleiden, maar dat gaat niet door dus we wilden misschien een stukje gaan touren in plaats daarvan... als je zin hebt mag je natuurlijk aanhaken!
lijkt me leuk , als het droog is wil ik wel mee , heyy ff vraagje had jij nou nog een beetje nette velgen liggen ?? die vanmij zijn lelijk helaas.
Laatst gewijzigd door MikeBird98 op 14 mei 2012 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 14 mei 2012 20:13

Ik heb nog wel een achtervelg ergens, maar geen idee hoe die er aan toe is, moet ik nakijken voor je. De bijbehorende voorvelg is compleet naar de klote. Misschien heeft Frank nog wel een voorvelg, maar weet ik niet zeker...
2018 KTM Super Duke GT

Plaats reactie