Het BOC

iwan

Re: Het BOC

Bericht door iwan » 22 mei 2012 22:21

blasho schreef:
Frank Switser schreef:Zullen we voortaan alleen nog nieuwe ontwikkelingen hier posten? Dit verhaal is nu wel uitgebreid genoeg besproken.........

Bedoel je nieuwe ontwikkelingen op het gebied van motoren of bij de BOC ? Want als jij (jully) het nog niet doorhebben dat het enige wat die patatpuber wil is domme verhalen en rotzooi poasten tov de BOC en hij daar ook niet mee ophoud . Vandaar dat hij al bij div clubs eruit is gezet om hetzelfde ziekelijke gedrag !

Wat ook belangrijk is dat er op het BOC forum nooit gesproken word over jou forum Frank en ik verwacht ook
eigelijk het zelfde niveau van jou .

Waarom ik anoniem hier schrijf op dit forum is op advies van andere BOC mensen die vele (50stuks) scheld en dreig emails hebben ontvangen van dat zieke mannetje en ik daar geen zin in heb .

John V

heb je nou echt niks beters te doen, de een schrijft hier de ander daar en ik bij beide.... stoor je je ergens aan? lees dan niet en ga je motor poetsen als je niks beters te doen hebt.

SandervB

Bericht door SandervB » 23 mei 2012 00:28

Ik moest zo lachen dat ik toch wel even op het volgende wil reageren:
Wat ook belangrijk is dat er op het BOC forum nooit gesproken word over jou forum Frank en ik verwacht ook
eigelijk het zelfde niveau van jou .
Er wordt inderdaad niet over dit forum gesproken maar dat komt omdat dat verboden is op straffe van een permanente ban.
Dat hebben diverse mensen al aan den lijve mogen ondervinden ;)

Ik mag dus hopen dat wij dát niveau niet gaan bereiken. :lol:

Burtonman

Bericht door Burtonman » 23 mei 2012 08:05

SandervB schreef: Ik mag dus hopen dat wij dát niveau niet gaan bereiken. :lol:
Dat "boc-niveau" zullen wij ook nooit bereiken!
Waarom?
Daarom, omdat deze club bestuurd wordt door liefhebbers van de BLACKBIRD die ook met deze motor rijden.
En omdat dit bestuur zich niet verlaagd als azijnpissers.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 23 mei 2012 09:17

ehm... technisch gezien is dit geen club... er is ook geen bestuur... het is alleen een forum... ;)
2018 KTM Super Duke GT

shades

Bericht door shades » 23 mei 2012 12:00

Ik heb lang moeten nadenken of ik me in deze discussie zou moeten mengen...

Tijdens mijn zoek-voorpret naar het zoeken van blackbirdinfo kwam ik in bijna alle gevallen terecht op het BOC. Na het lezen van wat draadjes begon ik een beetje het gevoel te krijgen wat lag in de richting "wat een rare snuiters hier" - hier moet ik niet zijn. Ben vroeger lid geweest van ZXR-club vanwege de ZX12R maar daar probeerden ze het forum en wat er wel/niet op moest ook veel te veel te regisseren. Hebben ze in Rusland enzo ook geprobeerd maar werkt niet. Uiteindelijk kwam ik via-via (geen idee meer hoe) hier terecht en merkte gelijk al dat het sfeertje veel prettiger lag (dacht eerst dat het bij BOC hoorde overigens). Ik ben ook geen lid van de BMW GS club want ik de praktijk heb je er toch niets aan. Gelukkig hoef je daar niet het bestuur eerst in te lichten als je een ritje wilt organiseren.

Het kan me echt niet boeien wat er elders gebeurd maar dat het zelfs verboden is om over een ander bb-forum te praten of door te verwijzen is redelijk absurd. Censuur, hier, in Nederland :? . Dan moet je daar toch niet eens willen zijn? Ik sluit de deur en laat de boel daar lekker de boel zijn zonder er ooit nog terug te keren en over na te denken want daar word je moe van. Je keer op keer kwaad maken is niet goed voor je hoor ;) Nu heb ik natuurlijk niet ervaren die andere hebben ervaren maar lijk me weinig zinvol om iedere keer je beklag te over een ander forum. Haalt namelijk ook dit forum naar beneden

Anyway - als ik het zo hoor gewoon links laten liggen die club en ik sluit me aan bij Medic-XX ;)
ZX-12R | BMW R1200GS '09 | Honda CBR1100XX Super Blackbird '01

Burtonman

Bericht door Burtonman » 31 jul 2012 19:46

Albert schreef:Idd. Mar dat komt pas als ik de gemiddelde leeftijd van een bmw bestuurder heb bereikt...

Reactie voorzitter,
Ik ben een ouwe lul van 55 jaar draag een leesbril en rij een BMW. Nou en? Als het je niet zint donder dan op.
Jij gelukkig niet en dat moet ook maar zo blijven ook denk ik. Loser!

Reactie Albert,
Sorry??? Ik dacht dat men hier met respect met elkaar om ging?? En dat van de voorzitter.

Moeten niet zo`n punt maken over een leesfout en het dragen van een leesbril mannen...

Hoezo ben ik een loser?? Je kent me niet eens...
Bovendien, het was maar gekheid vwb de gemiddelde leeftijd van een bmw bestuurder. Wist niet dat het zo gevoelig ligt bij de heren.

Reactie voorzitter,
Zo voelt het dus als jij grappen maakt.
Komt nog al rottig over die grapjes. Over respect gesproken.
En als voorzitter heb ik je daar meerdere malen op aangesproken en je hebt er zelfs je verontschuldigingen voor aangeboden. Excuses gemaakt.
Nu heb je mij even over de rooie gekregen. Vandaar mijn reactie.

Ben ik transparant genoeg of moet ik nog meer vertellen?

Reactie Albert,
Ik wist niet dat je er zo mee zat dat je naar eigen zeggen een leesbril draagt, ouwe lul bent en een BMW rijdt. Van mij mag je.
Als ik je beledigt heb dan wederom excuus . Het was een lolletje nadat je een lolletje over mijn leesfout had gemaakt...

Misschien moeten mensen zichzelf niet zo serieus nemen.

Ik wens eenieder een fijne vakantie als hij/zij er aan toe is. Voor mij zal dat iig wel lukken ondanks mijn matige leescapaciteiten.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
R.I.P.B.O.C.

Albert

Bericht door Albert » 31 jul 2012 19:48

Ah kijk aan. Hier staat het ook al. :|

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 01 aug 2012 09:54

Gaat weer goed. wat is hier aan vooraf gegaan.
Maar houd wel de modder daar. Voordat ze hier weer vanaf de andere kant over begin te melken.
Grappig dat je ze zo met een enkele opmerking over de pis krijgt.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 01 aug 2012 10:07

Eerlijk gezegd is dit geen reactie die ik van Mark V. zou verwachten zonder dat er meer aan vooraf is gegaan (of je moet hem op een erg slechte dag hebben getroffen). Hij is meestal een stuk correcter in zijn uitspraken......
Nu is het best mogelijk dat Alberts aanwezigheid hier ze al langer dwarszit, en dat dat ook meetelt (al zou dat natuurlijk niet zo moeten zijn).
Maar goed, Albert is er tenminste (nog) niet uitgeknikkert...... :D
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Burtonman

Bericht door Burtonman » 01 aug 2012 12:39

Ik weet waarom die zo groene pis heeft :D der zijn er een paar bestuursleden (3) met een K13S, hij maar een K12s :lol: .
R.I.P.B.O.C.

Plaats reactie