Kon je het weer niet laten met je darmpjes onzin verhaal en blijf aub daar dat is =beter .Burtonman schreef:Heb zo ff iets in gedachte !
Vroeger eens meegemaakt, motor cbr600 R mooi gedemonteerd om te poetsen (deed ik altijd) en weer gemonteerd, test ritje maken want na een paar dagen zouden wij vertrekken naar donnington-park, op de gewone weg geen probleem, maar op de snelweg ff doortrekken begon hij in te houden te stotteren, en viel stil, na een paar min starte hij weer.
terug thuis eens kijken , en ja door het niet goed monteren van de benzine-tank is en een darmpje komen klem zitten dus de tank trekt zich vacium, kan mss ook bij jou geval zijn, dus eens kijken naar die darmpjes.
Is het ermee opgelost, hoef je mij geen bijdrage (lid geld)te betalen (hier zijn we anders = beter)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stil gevallen langs de snelweg
Re: Stil gevallen langs de snelweg
blasho schreef:Kon je het weer niet laten met je darmpjes onzin verhaal en blijf aub daar dat is =beter .Burtonman schreef:Heb zo ff iets in gedachte !
Vroeger eens meegemaakt, motor cbr600 R mooi gedemonteerd om te poetsen (deed ik altijd) en weer gemonteerd, test ritje maken want na een paar dagen zouden wij vertrekken naar donnington-park, op de gewone weg geen probleem, maar op de snelweg ff doortrekken begon hij in te houden te stotteren, en viel stil, na een paar min starte hij weer.
terug thuis eens kijken , en ja door het niet goed monteren van de benzine-tank is en een darmpje komen klem zitten dus de tank trekt zich vacium, kan mss ook bij jou geval zijn, dus eens kijken naar die darmpjes.
Is het ermee opgelost, hoef je mij geen bijdrage (lid geld)te betalen (hier zijn we anders = beter)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blasho Ik heb je al vaker gezegd. Bemoei je lekker met jezelf
Ed hou aub op over die ZEIK boc. Laat die gasten nou lekker hun eigen ding doen.
Ik word hier zo Moe van.
Volgende keer Blasho lekker je eigen naam gebruiken ballen tonen of lekker je muil houden.
Flikker op met je gezeik.
Sorry nu weer ontopic.
Frank Switser schreef:Tsja, dan wordt het lastig......![]()
Ik begrijp niet goed wat de wind er dan nog mee te maken heeft, het begint steeds meer op een electrisch probleem te lijken.
Dit is zeker een electrisch probleem.
iets in de aansturing van je ontsteking of.
relais die te warm worden en in een beveiliging schieten.
Tja lastig op afstand. Ik hoop dat je het snel vind.
- Frank Switser
- Site Owner
Zet nog even een beetje persluchtdruk op het ontluchtingsgaatje van de tankdop. Baat het niet, dan schaadt het ook niet......
- Wile E. Coyote
Ik heb gisteren nog even het benzinemembraam bekeken en deze was dubbelgeslagen, waarschijnlijk bij montage.
Overtuigd dat dit het probleem zou zijn opnieuw de snelweg gezocht en ja hoor sputteren als de wind op de kop komt en stilvallen.
Morgen ga ik de ontluchting van de tankdop even doorblazen en ook is proberen om de twee luchtgaten onder de koplampen eens compleet af te dekken om te zien of de motor dan blijft doorlopen.
Als ik hier uitsluitsel over heb kan ik bepalen wat de vervolgstappen zijn.
Electrisch probleem lijkt me nog steeds niet omdat met wind mee dit probleem niet ontstaat.
Overtuigd dat dit het probleem zou zijn opnieuw de snelweg gezocht en ja hoor sputteren als de wind op de kop komt en stilvallen.
Morgen ga ik de ontluchting van de tankdop even doorblazen en ook is proberen om de twee luchtgaten onder de koplampen eens compleet af te dekken om te zien of de motor dan blijft doorlopen.
Electrisch probleem lijkt me nog steeds niet omdat met wind mee dit probleem niet ontstaat.
Tis een apart verhaal ik hoop dat je snel de oplossing vindWile E. Coyote schreef:Ik heb gisteren nog even het benzinemembraam bekeken en deze was dubbelgeslagen, waarschijnlijk bij montage.
- Wile E. Coyote
Ik heb de tankdop er volledig verwijderd van de tank maar kan nergens het ontluchtingsgaatje vinden.
Ben denk ik blond maar wie kan mij vertellen waar hij wel zit.
Overal het luchtpistool opgezet maar voel nergens lucht aan de binnenzijde van de dop.
Ben denk ik blond maar wie kan mij vertellen waar hij wel zit.
Overal het luchtpistool opgezet maar voel nergens lucht aan de binnenzijde van de dop.
Medic-XX schreef:blasho schreef:Kon je het weer niet laten met je darmpjes onzin verhaal en blijf aub daar dat is =beter .Burtonman schreef:Heb zo ff iets in gedachte !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blasho Ik heb je al vaker gezegd. Bemoei je lekker met jezelf![]()
Gatverdamme. Als je wat schrijft is het negatief altijd katten op Ed. Man GET A LIFE.
Ed hou aub op over die ZEIK boc. Laat die gasten nou lekker hun eigen ding doen.
Ik word hier zo Moe van.
Volgende keer Blasho lekker je eigen naam gebruiken ballen tonen of lekker je muil houden.
Flikker op met je gezeik.
Sorry nu weer ontopic.
Medic-XX inderdaad als die belg gewoon ophoud om iedere gelegenheid aan tegrijpen om zijn frustatie tov de BOC
tespuien dan zal je van mij(jullie) geen enkele last hebben
John V
Ik ga hier niet meer het topic van een ander vervuilen. Ik zal de verstandige wezen en me mond houden.
- Wile E. Coyote
Vandaag twee plastic plaatsjes in de inlaten onder de koplampen geplaatst om daarna weer eens een stukje snelweg te nemen.
En wat denk je..........................hij blijft prima doordraaien zonder proesten en/of inhouden
Dit lijkt mij nu toch een gevalletje slechte mengselverhouding en wordt een ritje Ruud Fredriks (Tovami) misschien wel noodzakelijk.
En wat denk je..........................hij blijft prima doordraaien zonder proesten en/of inhouden
Dit lijkt mij nu toch een gevalletje slechte mengselverhouding en wordt een ritje Ruud Fredriks (Tovami) misschien wel noodzakelijk.