Wist je dat...
Re: Wist je dat...
Ik je wil feliciteren hiermee...
maak hem mooooi
maak hem mooooi
..Ik ook nog een goed adresje heb voor cosmetische reparaties en spuitwerk?
- Frank Switser
- Site Owner
Gefeliciteerd! Dat scheelt toch een pak met (zuurverdiend) geld!Burrito schreef:... mijn verzekering mijn claim heeft goedgekeurd en ik dus de motor op kosten van de verzekering ga laten mooi maken, ipv WEER zelf te moeten betalen...
- The Doctor
BigJim schreef:..Ik ook nog een goed adresje heb voor cosmetische reparaties en spuitwerk?
Ik luister.
"This reality is really just a fucked up dream"
Wist je dat ik dat zo'n beetje het beste nieuws van vandaag vind 
In de reeks "No shit, Sherlock" zijn onderzoekers in de VS er achter gekomen dat ABS op de motor een stuk veiliger is. Sterker nog, je hebt 37% minder kans op een dodelijk ongeluk als je brommert ABS heeft. Natuurlijk begon iedereen te piepen over de kosten, maar die hadden ze al zien aankomen. "Maareh, met ABS zijn er ook 22% minder schadeclaims." Waarop de verzekeraars ineens wakker werden. Dus binnenkort waarschijnlijk een hogere premie als je zonder ABS rijdt (want lager doen we niet aan, natuurlijk )
Dat ik weer een motor heb met verse olie en een nieuw filter
Frank, dank je voor de olie en het filter, maar vooral de tip van flip (uhh Frank)
De schroevendraaier door het filter deed wonderen, hij was nu zo los.

Frank, dank je voor de olie en het filter, maar vooral de tip van flip (uhh Frank)
De schroevendraaier door het filter deed wonderen, hij was nu zo los.
....ik een beetje boel baalde toen ik van de week op de motor stapte om naar mijn werk te gaan.
Er bleek een dikke schroef in de te zitten waardoor de band behoorlijk lek was.
...ik dus vrijdag bij Frank een nieuwe band gekocht heb en dat dat ook gezellig was.
....ik meteen de hele motor maar een wasbeurt gegeven heb want dat was ongelooflijk hard nodig en alweer veelste lang geleden
....hij er dus nu weer heel erg netjes en mooi bij staat
...ik dus vrijdag bij Frank een nieuwe band gekocht heb en dat dat ook gezellig was.
....ik meteen de hele motor maar een wasbeurt gegeven heb want dat was ongelooflijk hard nodig en alweer veelste lang geleden
....hij er dus nu weer heel erg netjes en mooi bij staat
- Frank Switser
- Site Owner
Troost je met de gedachte dat het momenteel veel voorkomt. Deze week heb ik er al 6 gehad (spijkers en schroeven).....SandervB schreef:....ik een beetje boel baalde toen ik van de week op de motor stapte om naar mijn werk te gaan.![]()
Geen idee waarom dat bepaalde perioden veel vaker voorkomt dan anders, niet iedereen komt uit dezelfde streek.