Wat heb je gekocht?
- Wile E. Coyote
Re: Wat heb je gekocht?
Nu ik toch in Engeland ben heb ik gelijk een Carbtune Pro gekocht 
aangezien die BMW verkocht was hebben we nu deze voor Ilona aangeschaft...
Mijn cabrio heb ik nog, die ga ik eerst wat verder opknappen om er zo wat meer voor te kunnen krijgen... als dan later blijkt dat ik ook een auto nodig heb dan zal ik er alsnog 1 bij kopen...

Mijn cabrio heb ik nog, die ga ik eerst wat verder opknappen om er zo wat meer voor te kunnen krijgen... als dan later blijkt dat ik ook een auto nodig heb dan zal ik er alsnog 1 bij kopen...

2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
een tanktas van sw-motech bags connection gekocht de trial ql
is de grootste tas met quick lock ring van dat merk.

is de grootste tas met quick lock ring van dat merk.

Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Mooie auto en ook mooie tas!
Ik heb een nieuwe videocamera gekocht, we hadden al een wat oudere camera nog met tape maar nu met onze kleine meid bleek vooral de kwaliteit binnen erg tegen te vallen.
Daarom hebben we nu de JVC HD Everio GZ-EX215B gekocht en tot nu toe zijn we erg te spreken over de camera.

Ik heb een nieuwe videocamera gekocht, we hadden al een wat oudere camera nog met tape maar nu met onze kleine meid bleek vooral de kwaliteit binnen erg tegen te vallen.
Daarom hebben we nu de JVC HD Everio GZ-EX215B gekocht en tot nu toe zijn we erg te spreken over de camera.

HTC one X omdat me Desire HD zwemles heeft gehad. Niet verzekerd dus ook een nieuw nummer.
Ach ja ik verander nog wel is zeg maar
zadelzeep van Grand National , een multimeter en een paar kwasten.
Wat voor multimeter heb je gekocht?Albert schreef:zadelzeep van Grand National , een multimeter en een paar kwasten.
Voor mijn werk gebruik ik altijd eenFluke maar die vind ik voor thuisgebruik wat aan de (behoorlijk) dure kant.
Ik zoek eigenlijk nog wel een goed alternatief aangezien mijn huidige wat onnauwkeurig en onbetrouwbaar wordt.
- Frank Switser
- Site Owner
Je kan toch gewoon je oude nummer meenemen naar je nieuwe toestel?Medic-XX schreef:HTC one X omdat me Desire HD zwemles heeft gehad. Niet verzekerd dus ook een nieuw nummer.
Volgens mij wil je gewoon van een paar mensen af die je oude nummer nog hebben......
Hoe bevalt de One X? De S3 werd toch beter getest nog (die heb ik)... waarom toch voor de One X gegaan?
2018 KTM Super Duke GT
Burrito schreef:Hoe bevalt de One X? De S3 werd toch beter getest nog (die heb ik)... waarom toch voor de One X gegaan?
De One heeft en gebruikt betere materialen. Geen plastic kapjes die breken bij aanraken. De achterkant van de S3 vind ik te fragile.
De OneX is smartphone 2012 geworden heeft standaard 32G aan boord fotoos en dergelijke is het zelfde processor reageerd iets vlotter.
Het gevoel bij de HTC vind ik persoonlijk iets lekkerder dan de S3