Het BOC
Re: Het BOC
Dacht dat het over Frank ging?!?!?! 
SR-71 schreef:Tja, als ze allemaal geen BB meer rijden snap ik ze wel. Maar eigenlijk is het een klein clubje van pak m beet 10/15 man waar heel veel mensen 15 euro aan betalen. De info waar je toegang toe krijgt voor die 15 euro kun je ook op veel andere site's krijgen. En wat daar niet staat kun je hier of op MF gratis krijgen aan info.
Ben wel nieuwsgierig wat er met de clubkas gaat gebeuren. Zal wel wat in zitten......
Burtonman schreef:Je slaat de nagel op de kop, en de info die je hier krijgt is meestal (eigenlijk altijd) veel professioneler dan bij een bandenboer die doet alsof.
Deze vind ik persoonlijk niet zo geschikt. Weet wat je bedoeld maar Stanley heeft ook genoeg verstand van motoren.
Geeft niet Martin heb er geen last van, trouwens heb liever dat Eddy het zegt dan iemand met zijn volle verstand.
Rest mij wel even te melden dat ik wel degelijk een CBR 1100XX Superblackbird heb en er met veel plezier op rond tuf.
Rest mij wel even te melden dat ik wel degelijk een CBR 1100XX Superblackbird heb en er met veel plezier op rond tuf.
Stanley's Motorcentrale
www.sportmotorbanden.nl
www.sportmotorbanden.nl
Heb ik ergens een naam genoemd ? Of is er iemand die zich aangesproken voelt over onkunde ?
5 berichten op 2.5 jaar ?
Ongeveer 5000 € in de club(bmw) kas.
En stan, wat zou het geven moest het iemand met volle verstand gezegt hebben? Mss beter dat ik het was !!!
Ik denk dat er enkelen in een heel diep gat vallen nu t clubje als een pyramide in elkaar stort !
B.O.C.R.I.P.
En stan, wat zou het geven moest het iemand met volle verstand gezegt hebben? Mss beter dat ik het was !!!
Ik denk dat er enkelen in een heel diep gat vallen nu t clubje als een pyramide in elkaar stort !
B.O.C.R.I.P.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Dat heb je dan mis, heb begin dit jaar een 2005 gekocht en die doe ik niet zomaar weg maar alles heeft zijn prijs 
Stanley's Motorcentrale
www.sportmotorbanden.nl
www.sportmotorbanden.nl
Ok, ik weet niet meer wanneer en van wie ik dat gehoord had, vond het wel vreemd... maar goed om te horen dat je er ook nog zo blij mee bent... 
2018 KTM Super Duke GT
Een naam noemen hoef jij ook niet we weten allemaal wie en wat jij bedoeld.Burtonman schreef:Heb ik ergens een naam genoemd ? Of is er iemand die zich aangesproken voelt over onkunde ?
5 berichten op 2.5 jaar je houd het goed bij dit getuigd toch wel van mijn net heid en respect, kan ik van jou niet zeggen.
Stanley's Motorcentrale
www.sportmotorbanden.nl
www.sportmotorbanden.nl