Kuipruit

Plaats reactie
Wile E. Coyote

Kuipruit

Bericht door Wile E. Coyote » 08 okt 2012 18:00

Ik ben wel nieuwsgierig wat voor kuipruiten de Bird rijders op hun motor hebben zitten aangezien ik zelf op zoek ben naar een ander type.
Wat zijn jullie ervaringen met je eigen kuipruit mbt windruk en turbulentie en heb je ook stuurverhogers.
En natuurlijk hoe lang ben je, want dit alles bepaald de hoogte van de ruit
Op dit moment heb ik zelf een MRA dubbel bubble ruit in een de kleur rookgrijs en ben 1.82 lang.
Op dit moment veel winddruk en turbulentie zeker naar de plaatsing van de Vario Tooling bars ( verhoging 6 cm)

Frank Switser
Site Owner

Re: Kuipruit

Bericht door Frank Switser » 08 okt 2012 18:13

Puig double bubble, en met stuurverhogers een enorme verbetering t.o.v. origineel of zelfs de extra hoge MDI-ruit.

Maar ervaringen van anderen tellen hierin helemaal niet. Elke rijder is anders qua houding, kleding en helm, dus elke ervaring is anders.
Je mag gewoon wat ruitjes bij mij lenen om proef te rijden.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Ed Grimme

Bericht door Ed Grimme » 09 okt 2012 08:41

Kom ik binnenkort ook ff langs Frank. ik vond die ruit op jouw rooie een super windvanger. Het verschil is enorm.
beam me up, there is no intelligent life down here.Afbeelding

LadyBird

Bericht door LadyBird » 09 okt 2012 09:34

Zou dat niet toevallig tijdens de meeting kunnen? Want ik heb daar ook wel oren naar!

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 09 okt 2012 11:12

LadyBird schreef:Zou dat niet toevallig tijdens de meeting kunnen? Want ik heb daar ook wel oren naar!
Ja hoor, dat kan.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

LadyBird

Bericht door LadyBird » 09 okt 2012 17:24

Super!

SandervB

Bericht door SandervB » 11 okt 2012 20:03

Ik heb eerst gereden met stuurverhogers en de standaard ruit, toen de standaard ruit vervangen voor een MRA Flip-up maar dat was het niet voor mij.
Die heb ik daarna vervangen voor een Puig Double bubble en die bevalt mij nog steeds goed (ik vind 'm ook mooier staan dan de 2 voorgaande ruitjes maar das natuurlijk persoonlijk)

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 12 okt 2012 16:31

weet wel dat ik met een standaard ruit mijn tellerpartij niet helemaal kan zien, vanwege mijn lengte.

ik heb er een mra op maar welke weet ik niet.
op een blackbird vang je altijd wel wind denk ik, zo hoog zijn die ruitjes niet. en een te hoog ruitje staat ook niet mooi.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

LadyBird

Bericht door LadyBird » 15 okt 2012 13:22

Gerkenator schreef:weet wel dat ik met een standaard ruit mijn tellerpartij niet helemaal kan zien, vanwege mijn lengte.
Yep, heb ik ook!

Albert

Bericht door Albert » 17 okt 2012 19:51

LadyBird schreef:
Gerkenator schreef:weet wel dat ik met een standaard ruit mijn tellerpartij niet helemaal kan zien, vanwege mijn lengte.
Yep, heb ik ook!

Wordt nu toch wel nieuwsgierig....

Ik rij trouwens gewoon met een ori ruitje pre 99 model. Die vind ik persoonlijk het mooist. Ik heb een tijdje met zo`n verhoogd ding gereden toen ik hem kocht.

Plaats reactie