Het BOC

stanley

Re: Het BOC

Bericht door stanley » 01 nov 2012 10:06

nee en zeker nee ik verkoop de K13S niet en ga niet naar t clupje terug.

Leuk om te lezen dat jij de illusie heb dat je denkt terug te kunnen komen.

Inderdaad Gerkenator rij ik nog steeds op een Blackbird, niet heel het bestuur is weg alleen een deel er van.
Voor mij was het kiezen Bestuurslid blijven of Sponsor blijven, heb voor het laatste gekozen gezien ik geen herhaling van de geschiedenis wilde.

Eddy wen er maar aan dat ik hier vaker kom, zolang Frank het toe laat. Kan je wel een raad mee geven: begraaf die strijdbijl toch eens
Stanley's Motorcentrale
www.sportmotorbanden.nl

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 01 nov 2012 10:11

stanley schreef:... ik hier vaker kom, zolang Frank het toe laat...
Denk dat dat wel goed zit... wij zijn niet van plan om mensen de toegang tot het forum te ontzeggen... tenzij het natuurlijk om grove misdragingen gaat.... (Hayabusa anyone? :P hahaha)
2018 KTM Super Duke GT

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 01 nov 2012 16:14

Stan je bent altijd welkom.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 01 nov 2012 16:17

stanley schreef:Voor mij was het kiezen Bestuurslid blijven of Sponsor blijven, heb voor het laatste gekozen gezien ik geen herhaling van de geschiedenis wilde.

Eddy wen er maar aan dat ik hier vaker kom, zolang Frank het toe laat. Kan je wel een raad mee geven: begraaf die strijdbijl toch eens
Bedoel je mijn geschiedenis, of heb je daar nu zelf ook ervaring mee?

En natuurlijk ben je hier welkom. De hele reden van dit forum is dat iedereen in principe hier (gratis) welkom is.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

MarcB

Bericht door MarcB » 01 nov 2012 17:18

Gerkenator schreef:nou ongeregeldheden is wel wat bot gezegd vind ik.

ik ken ze persoonlijk niet, dus kan er ook niet over oordelen natuurlijk.

blijft jammer dat een heel bestuur opstapt ( als dat het geval is wat ik hier uit opmaak? ) maar ook erg logisch als bijna iedereen een ander merk rijd. ( op stanley na geloof ik? )

toch mooi dat de site wel doorgaat voor de leden die er actief zijn.
Niet helemaal juist dat een heel bestuur opstapt. De knapste van het stel en ook nog eens van het eerste uur zit er nog... ;)

SR-71

Bericht door SR-71 » 01 nov 2012 18:44

Maar mogen de verbannen personen nu weer op de BOC? Want als ik het goed begrepen is was het gedoe met Frank een "fittie" met bestuursleden die nu stoppen.
Toen ik nog betalend lid was heb ik wat gelezen in notulen enzo maar vond het allemaal nergens over gaan.

De hoofdreden dat ik bij de BOC niet meer post is wel bekend denk ik (had er pas nog een bitchfight mee op MF ;) ) Ik weet nog steeds niet waarom hij ooit zo tegen mij is gaan doen. Maar aangezien hij het bij meerdere doet zal het niet aan mij liggen denk ik. Toen ik per PB beledigingen en bedreigingen naar mijn hoofd kreeg was het klaar. Wat ook erg vreemd is is dat hij mijn initialen weet, mijn achternaam heb ik daar nooit openbaar gemaakt en dit stond op mijn aanmeldformulier "(Graag mijn NAW prive houden (niet online publiceren)".

En dat geklooi van hem wat hier hier onder de naam Blasho probeerde :lol: Ik had hem na 1 post al door en dan valse namen opgeven. En als hij doorheeft als ie fout zit gaat ie snel (te laat) zijn post verwijderen. Maarja wellicht moet hij nog verwerken dat hij met vervroegd pensioen moest door Route Mobiel :roll:

BBMW

Bericht door BBMW » 01 nov 2012 19:59

Hallo "oude" bekenden,

Ik stel mij even voor. Ik ben Peter a.k.a. BB Peet of BBMW Peet en recentelijk afgetreden als BOC bestuurslid. Aangezien ik geen bestuursfunctie meer verricht voor de BOC vond ik het tijd om me officieel aan te melden zodat ik zo nu en dan eens kan reageren vanuit mijn persoonlijke visie zonder dat er een associatie gemaakt word naar de BOC want het is mijn persoonlijke mening.

Wat mij opvalt dat dit forum prima kan bestaan en een bestaansrecht heeft dat ik me blijf verbazen dat sommige mensen in het verleden blijven leven door iedere aangelegenheid aan te grijpen door over de BOC te zeiken. Word eens volwassen en ga verder met je leven en blijf niet in 't verleden hangen.

Tot ziens. :lol:

@BBen : in mijn motor zat Castrol 5w40 vol synthetische olie, geen Elf olie :!:

Gr.
Peter

SandervB

Bericht door SandervB » 01 nov 2012 20:58

Hey Peter, welkom hier! :)

SR-71

Bericht door SR-71 » 01 nov 2012 21:04

He je hebt gelijk, die olie is inderdaad Castrol. Verkeerde fles gepakt in de gauwigheid (niet bijgevuld hoor, hij was nog niet eens open en ik heb geen idee hoe ik aan deze fles kom) Schuld van de vrouw die aan het opruimen/verplaatsen is geweest ;)
Maarja hij verbruikt ook niets, ik heb er in dit voorjaar maar een beetje bijgedaan. (ben ook geen KM vreter)

Over de BOC, volgens mij zeik ik persoonlijk niet. Ik geef mijn mening, en ben (vind ik) correct gebleven. Vrijheid van mening.
Maar dit topic is ontstaan omdat er mensen werden gebanned omdat ze een onderschrift hadden met een link naar dit forum. Niet een maar meerdere leden.
Dan past dat niet bij deze opmerking "Word eens volwassen / blijf niet in 't verleden hangen" Of wel?

En nu ben ik ook benieuwd wat je van Blasho's zijn gedrag vind?

Ik kom er gelijk voor uit dat ik op MF aan het narren was (was volgens mij wel duidelijk) maar de toon die "hij" heeft klopt natuurlijk niet.
Opmerkingen over pizzakoffers, en dat er geen mods op zitten. Hij lult gewoon dom. Die koffers komen ook nog eens van een BOCér.

Toen ik op de BOC vroeg "blijf niet in 't verleden hangen" (in andere woorden maar kwam op hetzelfde neer) werd ik afgeblaft via de PB.

Respect dat je reageert trouwens!

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 01 nov 2012 21:29

de oud boc leden ook naar de 3 november meeting??

trouwens ik vind een topkoffer op een blackbird ook wel wat op een pizza koffer lijken ;)
dan vind ik zijkoffers mooier, mits niet al te groot.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Plaats reactie