En nu niets meer over mijn pizzabrommer he
Het BOC
Re: Het BOC
Moet jij zeggen, jij hebt de lelijke clear knipperlichtglaasjes van Peet zijn bird nu op de jouwe
Ik moet nu ff naar de invoerder in Antwerpen, en dan een paar klanten doen, en zal daarna ergens in de middag eens reageren op peet zijne post!
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
- Frank Switser
- Site Owner
Dat komt gewoon omdat hij te lui is om op te staan.................MarcB schreef: Niet helemaal juist dat een heel BOC-bestuur opstapt. De knapste van het stel en ook nog eens van het eerste uur zit er nog...
Nee hoor, welkom Marc!
- Frank Switser
- Site Owner
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of dat zo is. Ik heb nooit de gelegenheid gekregen om mijn kant uit te leggen, en zij hebben nooit de gelegenheid genomen om hun kant uit te leggen.SR-71 schreef:Maar mogen de verbannen personen nu weer op de BOC? Want als ik het goed begrepen is was het gedoe met Frank een "fittie" met bestuursleden die nu stoppen.
- Frank Switser
- Site Owner
Welkom Peet!BBMW schreef:Hallo "oude" bekenden,
Ik stel mij even voor. Ik ben Peter a.k.a. BB Peet of BBMW Peet en recentelijk afgetreden als BOC bestuurslid. Aangezien ik geen bestuursfunctie meer verricht voor de BOC vond ik het tijd om me officieel aan te melden zodat ik zo nu en dan eens kan reageren vanuit mijn persoonlijke visie zonder dat er een associatie gemaakt word naar de BOC want het is mijn persoonlijke mening.
Wat mij opvalt dat dit forum prima kan bestaan en een bestaansrecht heeft dat ik me blijf verbazen dat sommige mensen in het verleden blijven leven door iedere aangelegenheid aan te grijpen door over de BOC te zeiken. Word eens volwassen en ga verder met je leven en blijf niet in 't verleden hangen.
Tot ziens.![]()
Gr.
Peter
Je hebt natuurlijk gelijk dat sommige teveel in het verleden blijven te hangen, maar het is natuurlijk ook niet zo gek na alles wat er gebeurd is......
"Wij" hebben het idee dat het (voormalige) BOC-bestuur wel erg gemakkelijk hun eigen zin doordreef, zelfs tegen hun eigen statuten in als dat zo uitkwam. En dat ze dat nog geheim hielden voor hun eigen achterban was helemaal triest.....
Natuurlijk geeft dat veel weerstand en wrijving. Sommige mensen stappen daar wat makkelijker overheen dan anderen, en sommigen kunnen zich wat beter inleven in de positie van anderen zodat ze meer kunnen en zullen accepteren van anderen.
Voor mij is een van de belangrijkste grondregels van dit Forum dat vrijwel alles gezegd/geschreven mag worden, ook al ben ik of iemand anders het daar niet mee eens. Zolang het niet strafbaar is mag je het hier posten. Als jij bijvoorbeeld behoefte hebt om jouw gal over mij of andere forumleden te spuiïen, dan mag dat (zolang het niet ontaard in een ordinaire scheldpartij). Dat ik (en met mij sommige anderen) daar lang niet altijd blij mee zijn (of het er zelfs mee eens zijn), lijkt mij duidelijk. Maar vrijheid heeft zo zijn prijs. Dat de BOC daar anders over is gaan denken nadat ik uit het BOC-bestuur ben gestapt is naar mijn mening nog steeds heel jammer, en volgens mij de ENIGE reden (of anders minimaal de belangrijkste reden) waarom het daar mis is gegaan. Ik hoop dat het nieuwe bestuur een iets andere koers gaat varen, maar dat is dus hun beslissing........
- Frank Switser
- Site Owner
Wat mij betreft zijn alle BOC-ers welkom, zelfs diegenen die met mij de grootste problemen hadden/hebben.Gerkenator schreef:de oud boc leden ook naar de 3 november meeting??
trouwens ik vind een topkoffer op een blackbird ook wel wat op een pizza koffer lijken![]()
dan vind ik zijkoffers mooier, mits niet al te groot.
Ik denk alleen dat er een paar zijn die er geen behoefte aan hebben, en een paar die het niet durven (ook al gebeurd er niets).
En de topkoffer is inderdaad erg lelijk op de BB, maar soms wel erg praktisch. Ik zet hem er op wanneer ik hem nodig heb (inclusief rekje 5 minuten werk), maar in de praktijk blijft hij er daarna vrij lang op zitten......
topkoffers en zijkoffers horen gewoon niet op een bb!!! wellicht wel praktisch... maar errug lelluk!
2018 KTM Super Duke GT
Nee nee geen ervaring mee alles is altijd goed gegaan zonder een probleem, alleen had ik hier zelf meer moeite mee om het gescheiden te houden gezien men mij prive benaderde.Frank Switser schreef:Bedoel je mijn geschiedenis, of heb je daar nu zelf ook ervaring mee?stanley schreef:Voor mij was het kiezen Bestuurslid blijven of Sponsor blijven, heb voor het laatste gekozen gezien ik geen herhaling van de geschiedenis wilde.
Eddy wen er maar aan dat ik hier vaker kom, zolang Frank het toe laat. Kan je wel een raad mee geven: begraaf die strijdbijl toch eens
En natuurlijk ben je hier welkom. De hele reden van dit forum is dat iedereen in principe hier (gratis) welkom is.
Ik vond het dus verstandig om een keuze te maken en ben ik nu gewoon lid en sponsor.
Stanley's Motorcentrale
www.sportmotorbanden.nl
www.sportmotorbanden.nl
Aangezien ik geen bestuursfunctie meer verricht voor de BOC vond ik het tijd om me officieel aan te meldenBBMW schreef:Hallo "oude" bekenden,
Ik stel mij even voor. Ik ben Peter a.k.a. BB Peet of BBMW Peet en recentelijk afgetreden als BOC bestuurslid.
Gr.
Peter
Wat mij opvalt is dat sinds men geen bestuurslid meer is, men de (legale) weg hebt gevonden naar hier.
dat ik me blijf verbazen dat sommige mensen in het verleden blijven leven door iedere aangelegenheid aan te grijpen door over de BOC te zeiken.
Wij blijven/bleven ons ook verbazen dat sommige BESTUURSLEDEN zich NIKS over de gang van zaken aantrekken ivm het (soms illegaal) verbannen van leden, ik werd verbannen doordat ik mark VIA PB heb aangesproken op zijn onprofessioneel bestuursgedrag, en zelfs via aangetekend schrijven het resterende sponsor bedrag (het jaar was nog niet om)moest terug eisen NIEMAND van de bestuursleden trok er zich iets van aan (wij volgen blindelings onze leider principe)
Word eens volwassen en ga verder met je leven en blijf niet in 't verleden hangen.
Deze zin kan ook ik vrolijk vertellen tegen bepaalde personen, en ik kan zo nog wel een tijdje verder gaan met tegenstellingen te geven, ik wacht wel op de argumenten die men wenst te geven als excuses
R.I.P.B.O.C.
Mwahhhh.....Burrito schreef:topkoffers en zijkoffers horen gewoon niet op een bb!!! wellicht wel praktisch... maar errug lelluk!