BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
Re: BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
Ik laat het afhangen van het moment zo rond 12.00 uur morgen. Komt het bakken uit de hemel dan sta ik om 12.00 gewoon met de auto bij het tankstation aan de A12. Is het zo dat ik de gok kan nemen om misschien wel droog aan te komen dan sta ik er om 12,00 gewoon met de Bird en een regenpak in de tanktas. In ieder geval tot morgen.
Als het morgen net zo erg is als vandaag en gisteren kan je makkelijk met de motor. alleen net vanaf 16:00 regen, voor de rest de hele dag droog en af en toe een spatje.
Hier is het droog op het moment ik hoop dat het zo blijft voor de motor gaande mannen
ik hoop het ook, buienradar is nog niet overwegend positief 
Is heel lichtjes op de radar, hier nu droog. Hou laat komt de club vanaf Rotterdam ongeveer langs brugrestaurant A4?
- Gerkenator
die opstapplek heeft iemand daar een exact adres van?
is dat nou zoetermeer of bunnik. want ik lees hier op forum bunnik maar als ik op knorrestein zoek zegt ie zoetermeer.
en als ik zoek op verzorgingsplaats knorrestijn geeft ie geen straatnaam.
zoetermeer is mij natuurlijk veel te ver maar bunnik zou ik nog moeten halen is voor mij 2 uur rijden volgens map24
of ik haak aan bij almere zoals burrito voorstelde.
EDIT: laat maar ik denk dat ik beide net niet haal.
is dat nou zoetermeer of bunnik. want ik lees hier op forum bunnik maar als ik op knorrestein zoek zegt ie zoetermeer.
zoetermeer is mij natuurlijk veel te ver maar bunnik zou ik nog moeten halen is voor mij 2 uur rijden volgens map24
of ik haak aan bij almere zoals burrito voorstelde.
EDIT: laat maar ik denk dat ik beide net niet haal.
Laatst gewijzigd door Gerkenator op 03 nov 2012 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Wile E. Coyote
Het tankstation heet "Bunnik"en ligt aan de A12 net voorbij Zoetermeer richting Den Haag Coordinaten voor Navi is N52 02 '59.32" E 4 26' 29.46"Gerkenator schreef:die opstapplek heeft iemand daar een exact adres van?
En wij zullen rond 12.25 bij brugrestaurant aan de A4 zijn
Tot dadelijk en het regent hier heel zachtjes of te wel op de MOTOR
- Gerkenator
oh... toevallig is bunnik ook een plek, en ik dacht dat texaco tankstation knorrestijn de naam van station was.
brugrestaurant a4 komt me ook niet bekend voor.
en coördinaten kan ik niet invoeren op mijn navi volgens mij.
ik ga over de afsluitdijk
brugrestaurant a4 komt me ook niet bekend voor.
en coördinaten kan ik niet invoeren op mijn navi volgens mij.
ik ga over de afsluitdijk
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Wile E. Coyote
Brugrestaurant A4 heeft als adres:
Brugrestaurant A4 1, 2132 MA Hoofddorp
Dit ligt aan de snelweg A4 van Den Haag richting Amsterdam en valt niet te missen omdat het restaurant als een brug over beide snelweghelften loopt dicht in de buurt van Schiphol
Brugrestaurant A4 1, 2132 MA Hoofddorp
Dit ligt aan de snelweg A4 van Den Haag richting Amsterdam en valt niet te missen omdat het restaurant als een brug over beide snelweghelften loopt dicht in de buurt van Schiphol
Heren.. Ik moet helaas op het allerlaatste moment afzeggen. Ik kom om in stapels huiswerk en een paar uurtjes extra zal mij erg goed doen. Ik zit namelijk in mijn toetsweek.
Ik baal gigantisch, maar ga jullie vast een keer bij een andere meeting zien.
Nogmaals excuus, jullie hoeven dus niet op mij te wachten bij tankstation de bunnik in zoetermeer.
Veel plezier! En maak een foto van al de BB's bij elkaar. ^^
Ik baal gigantisch, maar ga jullie vast een keer bij een andere meeting zien.
Nogmaals excuus, jullie hoeven dus niet op mij te wachten bij tankstation de bunnik in zoetermeer.
Veel plezier! En maak een foto van al de BB's bij elkaar. ^^