Wat heb je gekocht?
Re: Wat heb je gekocht?
Nog 1 nachtje slapen....... en ik ben helemaal niet ongeduldig...nee hoor.... Morgen meer 
beam me up, there is no intelligent life down here.

Das nou een duidelijk en erg logisch antwoord

- Frank Switser
- Site Owner
Mijn camera is binnen!
En Far Cry 3 heb ik gisteravond opgehaald.
En Far Cry 3 heb ik gisteravond opgehaald.
Waaaaaaaaaaaaaaa Die is mooi hoor Ed gefeliciteerd ermee
2900 km gelopen. Moet em nog ff inrijden 

- Frank Switser
- Site Owner
En ik zie ook nog wel wat modificatie-mogelijkheden.......
Gefeliciteerd Ed!
Gefeliciteerd Ed!
Er is nog genoeg te versleutelen Frank, ik kom binnenkort wel een keer langs. Wat er in elk geval op MOET:
hyperpro, bi-xenon, handvatverwarming en een 12 v plug in de kuip, wellicht nog een ander ruitje. Huggertje en uitlaatjes komen van de rooie evenals het osco systeem en de VFR clip-ons. Als het weer wat beter is maak ik wel ff een afspraak.
Ik dacht overigens dat de katalysatoren in die vedikte uitlaat zat Frank, maar er zit dus ook nog iets in de collector?? Helaas, dan maar een paar pk-tjes minder.
hyperpro, bi-xenon, handvatverwarming en een 12 v plug in de kuip, wellicht nog een ander ruitje. Huggertje en uitlaatjes komen van de rooie evenals het osco systeem en de VFR clip-ons. Als het weer wat beter is maak ik wel ff een afspraak.
Ik dacht overigens dat de katalysatoren in die vedikte uitlaat zat Frank, maar er zit dus ook nog iets in de collector?? Helaas, dan maar een paar pk-tjes minder.

- Frank Switser
- Site Owner
De catalysator bestaat bij onze BB's uit 3 delen. Twee daarvan zitten in het voorste deel van de dempers, het derde deel in de collector die onder het motorblok hangt.
Vervang je niet alleen de dempers maar ook de bochtenset, dan ben je alles kwijt.
Vervang je niet alleen de dempers maar ook de bochtenset, dan ben je alles kwijt.
Voorlopig eerst de remus pijpjes er weer onder. Dat zal toch wel enig verschil maken.