Bandennieuws 2013
- Frank Switser
- Site Owner
Bandennieuws 2013
Goed, om de huidige ervaringen weer overbodig te maken heeft Michelin aangekondigd in voorjaar 2013 te komen met de opvolgers voor:
- Pilot Activ > Pilot Street
- Pilot Power 2CT > Pilot Power 3
- Power Pure > Power Supersport
- Power One > Power Cup
- Anakee II > Anakee III
Ik verwacht (Maar het is nog niet definitief bekend) dat de Activ, Pure, One en de Anakee II zullen verdwijnen. De Power 2CT verkoopt dusdanig goed dat deze waarschijnlijk nog wel even zal blijven bestaan naast de Power 3.
Dunlop heeft de opvolger van de GT501 aangekondigd voor volgend jaar, en die gaat de Streetsmart heten.
Ik zal mijn best doen de nieuwe banden op mijn stand (7E111) tijdens Motor 2013 (Februari in de Jaarbeurs Utrecht) te laten zien.
- Pilot Activ > Pilot Street
- Pilot Power 2CT > Pilot Power 3
- Power Pure > Power Supersport
- Power One > Power Cup
- Anakee II > Anakee III
Ik verwacht (Maar het is nog niet definitief bekend) dat de Activ, Pure, One en de Anakee II zullen verdwijnen. De Power 2CT verkoopt dusdanig goed dat deze waarschijnlijk nog wel even zal blijven bestaan naast de Power 3.
Dunlop heeft de opvolger van de GT501 aangekondigd voor volgend jaar, en die gaat de Streetsmart heten.
Ik zal mijn best doen de nieuwe banden op mijn stand (7E111) tijdens Motor 2013 (Februari in de Jaarbeurs Utrecht) te laten zien.
Re: Bandennieuws 2013
Mooi dat je op de Beurs staat. Ik hoop dat het je mooie verkoopcijfers op gaat leveren. Stand is zeker niet goedkoop
- Frank Switser
- Site Owner
Nee, de stand is niet goedkoop, de standbouw ook niet, en alle bijkomende kosten maken het helemaal duur.
Ik verwacht weer zo'n 5000 Euro uit te geven......
Ik verwacht weer zo'n 5000 Euro uit te geven......
Zo he geen kattepis. Sta je alleen met AFS of deel je met Taco.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik sta alleen (met Jelle), maar Taco krijgt de beschikking over een deel van de stand in ruil voor zijn hulp.
Daarnaast staat de fabrikant van ABBA motorcyclestands er voor demonstraties.
Ik ben daarvan de importeur, dus alle verkoop gaat via mij.
Daarnaast staat de fabrikant van ABBA motorcyclestands er voor demonstraties.
Ik ben daarvan de importeur, dus alle verkoop gaat via mij.
kom zeker bij je kijken
Ja ik kom ook zeker even bij je langs 
- Frank Switser
- Site Owner
Bridgestone introduceerd begin volgend jaar de T30, en die is bedoeld als opvolger voor de BT023.
http://www.bridgestone.com/corporate/ne ... 21401.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bridgestone.com/corporate/ne ... 21401.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is momenteel een goede ST band voor de Blackbird? Ik heb nu een Roadsmart en ben daar heel tevreden over,
Frank, kun jij toevallig in je administratie makkelijk zien wanneer ik die set besteld heb en wat de km stand was?
Frank, kun jij toevallig in je administratie makkelijk zien wanneer ik die set besteld heb en wat de km stand was?
BarryXX schreef:Wat is momenteel een goede ST band voor de Blackbird? Ik heb nu een Roadsmart en ben daar heel tevreden over,
Roadsmart 2 is erg goed. Metzeler Z8, Denk dat die nieuwe 30 van Bridgestone ook wel wat word voor de BB