Textiel
- Gerkenator
Re: Textiel
ik glij liever, anders heb je erna zo'n spierpijn. ( ga wel een beetje omhoog, maar kom niet los van het zadel ) maar ben nog van oude stempel gewoon scheef door de bocht en rechtopzitten.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Verzitten is allemaal showtenzij je op een circuitzit.
nou ja, het is niet persee verzitten om naast de motor te hangen... ik neem aan dat hier ook gesproken wordt over gewoon zo nu en dan gaan verzitten zodat je geen houten achterwerk krijgt
2018 KTM Super Duke GT
Ik geloof daty hier toch een paar aspirant rossi's rond hangen.
nou, in een topic over textiel pakken hoef je het niet over rossi's te hebben denk ik... lijkt me duidelijk dat voor dat soort rijstijlen vooral (alleen) leer geschikt is.
2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
ik bedoel dus dit verzitten

Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

ja maar daar zie je dus ook leer... het gaat hier over textiel... ikk zie je niet zo snel op het circuit (waar die foto trouwens ook van is) in je textiel pakje rond knallen.
2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
ik had het dus over beide, voor en nadelen. heb en had het niet over circuit.
met textiel kun je wat makkelijker ( ik in ieder geval wel ) van het ene bil op het andere bil glijden omdat dat wat gladder is en wat meer bewegingsruimte heeft.
met die foto wilde ik het verzitten even aangeven wat ik bedoelde, dus geen kneedowns.
het verzitten van voor naar achteren om even de vermoeidheid uit je billen te halen gaat ook makkelijker. leer is gewoon stroever en strakker.
met textiel kun je wat makkelijker ( ik in ieder geval wel ) van het ene bil op het andere bil glijden omdat dat wat gladder is en wat meer bewegingsruimte heeft.
met die foto wilde ik het verzitten even aangeven wat ik bedoelde, dus geen kneedowns.
het verzitten van voor naar achteren om even de vermoeidheid uit je billen te halen gaat ook makkelijker. leer is gewoon stroever en strakker.

Op mijn pak van buse, zit er anti-slip op, dat schuift minder, en nu zeker met mijn bagster zadel in nubuck, zit perfect.
Bagster zadel en buse pak geleasd bij de hema, geeft zo een blasho gevoel vroeg op de morgen......of moet ik nog iets doen !!

Bagster zadel en buse pak geleasd bij de hema, geeft zo een blasho gevoel vroeg op de morgen......of moet ik nog iets doen !!
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Het verzitten is voor mij juist de reden om de leren broek van mijn combi pak aan een textiel jas te ritsen.
Ik glij alle kanten op met de textielbroek die ik heb, niet fijn.
...en er zijn meer redenen voor mij om een leren broek (met kneesliders) te dragen
..2006, Circuit Lelystad, Textielbroek, even vergeten, ging zo lekker, resultaat.... broek naar de haaien...

Tegenwoordig doen we het dus zo, Nordschleiffe sept 2012:

Doe'k op de OBW nooit hoor....
Ik glij alle kanten op met de textielbroek die ik heb, niet fijn.
...en er zijn meer redenen voor mij om een leren broek (met kneesliders) te dragen
..2006, Circuit Lelystad, Textielbroek, even vergeten, ging zo lekker, resultaat.... broek naar de haaien...

Tegenwoordig doen we het dus zo, Nordschleiffe sept 2012:

Doe'k op de OBW nooit hoor....