Het BOC

SR-71

Re: Het BOC

Bericht door SR-71 » 15 jan 2013 18:14

Ik heb de voorwaarden gelezen om bij het bestuur te komen.
Hier te lezen. http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... 109&t=8981" onclick="window.open(this.href);return false;

Te koop: Kawasaki GTR 1400 in perfecte staat!

Berichtdoor motorrijder_2000 » Di Jan 15, 2013 3:43 pm
http://www.gtr1400.nl/forum/post.asp?me" onclick="window.open(this.href);return false; ... FORUM_ID=3

Zal het een BMW of de VFR worden ;)
Dus heb je een BMW meld je dan nu aan :lol:

O voor de BOC meelezers, dit mag niet he op deze manier met een link adverteren volgens de eigen regels :roll:
Plaatsen van een advertentie
Ieder forumlid kan advertenties op het forum plaatsen voor het aanbieden of zoeken van BB’s en onderdelen.
Zorg er voor dat de volgende zaken beschreven zijn om te voorkomen dat de meest voor de hand liggende vragen niet direct gesteld hoeven te worden:

Het aanbieden van jouw motor

Een heldere omschrijving van de motor met reden van de verkoop.
De vraagprijs.
Het bouwjaar.
De originele kilometerstand.
De kleur.
Een overzicht van accessoires en aanpassingen.
De staat van het onderhoud.
Diverse foto's die een goed beeld geven van de motor.

Voldoet een advertentie niet aan aan de hierboven beschreven zaken, dan wordt de schrijver van de advertentie gevraagd om hem aan te vullen, gebeurt dit niet dan zal het topic op slot gezet worden. Is de motor of het onderdeel verkocht, meld dit dan, het topic zal dan gesloten worden.

Burtonman

Bericht door Burtonman » 05 feb 2013 08:27

Blijven proberen ..................

door motorrijder_2000 » Ma Feb 04, 2013 10:39 pm

@ dr. Snuggels: je ziet er is altijd wel een techneut op dit Forum , die je helpt.
Maar al je voor €15,-- per jaar betalend lid wordt heb je toeging tot de gehele techn. data-base op het Forum.
Ieder probleem met de BB is wel eens aan de orde geweest.
En zo kunnen we het Forum in de lucht blijven houden.

motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris

:roll:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Albert

Bericht door Albert » 05 feb 2013 19:23

Ik heb persoonlijk met bovenstaande quote niet heel veel moeite. Het wordt niet agressief aan de man gebracht. En wat hij vertelt is toch ook waar.
Ik vind dat dat wel zou moeten kunnen. Maar uiteindelijk is het wel pochen (cashen) met andermans veren. Die how-tos zijn ook gemaakt door veel ex-leden. Of mensen die er helemaal niet meer komen...

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 05 feb 2013 19:31

Naja. .. ik vind het wel bijzonder dat zij zoveel leden (a 15 eur) nodig hebben om het forum in de lucht te houden. Kosten zijn namelikk iets meer dan 1 lidmaatschap per jaar... niet echt onoverkoombaar
..
2018 KTM Super Duke GT

SR-71

Bericht door SR-71 » 05 feb 2013 20:03

Wat denk je wat de lunch en drank kost tijdens een clubrit, of als ze een weekend weg gaan. Dan heb je wel meer betalende leden nodig :lol:

Hij heeft trouwens nog betaald ook, prima hoor. En er staan echt wel leuke dingen om te lezen. maar 75% daarvan staat ook op andere fora waar het wel gratis is en de andere 25% vraag je hier. Zelfde resultaat.

Maar idd die site is +/- 25 euro voor hosting en nl domein, de software is open source.

Laatst stelde daar ook iemand een vraag hoe een dynamo door te meten, geven ze geen antwoord op. Eerst betalen. Terwijl als je in google dynamo blackbird zoekt je op een gratis BB site komt. Klik en kijk :mrgreen:
https://www.google.nl/search?q=dynamo+b ... =firefox-a

Albert

Bericht door Albert » 05 feb 2013 20:22

:D ;)

Burtonman

Bericht door Burtonman » 16 feb 2013 18:56

Goed lezen !

Vfr 1200
door Ankertje » Wo Nov 04, 2009 7:43 pm
Nee. Rood is niet mijn kleur. Ik vind hem in zilver wel mooi.
Een middenbok ontbreekt. Onder het zadel is geen ruimte voor een pmr enz.
De zithouding veel minder sportief dan op de BB.
Nee ik ben niet verliefd. Leuk voor erbij. Hou het daar maar op.

door Ankertje » Vr Okt 09, 2009 9:33 am
Ik verwacht dus niet die baanbrekende doorbraak die jij voor ogen hebt.
Toch 14 kilo zwaarder.

door Ankertje » Do Okt 08, 2009 2:18 pm
Het rijden kan heel anders aanvoelen dat voorrop.
De specificties vind ik nogal tam.
Koppel en vermogen zijn pas bij hoge toerentallen maximaal. (3000 meer dan bij de BB)
Daarbij vind ik de tankinhoud erg klein voor een groottoerist.
Als VFR heeft hij, lijkt mij, wel veel gewonnen maar een vervanger,opvolger, voor de BB zie ik er niet in.
In het grijs kan ik hem waarderen.

FF wat opzoekwerk gedaan!!!
De ex voorzittert mark weet dus eigenlijk niet wat die wil, na eerst zijn grijze bb te verkopen voor ….jawel een grijze bb, die op zijn beurt te verkopen voor een K1200S van Bmw, trouwens ook niet zoveel lof over verteld!
Dan overgaan naar een Vfr 1200 , die hij volgens zijn eigen uitleg niks vind, en “rood is niet mijn kleur”, is het toch een tweedehands rooie geworden.
Dan een nalopertje “super BMW peter”, verkoopt zijn rooie bb voor een grijze ala voorzittert (ex)
Om dan te verkopen en te volgen met een jawel hoor K1200S, en nu weer in de achtervolging met een JAAAAAAAAAAAAA rooie Vfr1200 gelijk de ……………..ex voorzittert.
Bij ons noemen ze dat KONT KRUIPER !!!
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Albert

Bericht door Albert » 16 feb 2013 19:38

hahaha, je hebt er wel een projectje van gemaakt! Lijkt idd behoorlijk tegenstrijdig met wat er onlangs over is gezegd door de ex voorzitter. Dat waren hoofdzakelijk superlatieven.
Maar er is niets zo veranderlijk als den mensch. Leven en laten leven.

En dan even over den Petert. Tja ach. Ik noem dat dom gedrag. Ook daarbij geldt wel; leven en laten leven.

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 16 feb 2013 19:44

Tja.. idd lekker laten gaan... Ik vind het niet eens zo heel gek... je hebt niet altijd dat je meteen een goed gevoel hebt bij je nieuwe motor zoals velen van ons dat bij de blackbird hadden. ..
2018 KTM Super Duke GT

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 16 feb 2013 20:31

gewoon lekker links laten liggen

Plaats reactie