De Blackbirds
Re: De Blackbirds
Die buddyseat cover is errug strak zeg! Prachtig. Is die custum, of zit ie gewoon over je zadel heen?
LadyBird schreef:Die buddyseat cover is errug strak zeg! Prachtig. Is die custum, of zit ie gewoon over je zadel heen?
Is een half zadel gekocht in duitsland. Haungs http://www.hs1.de" onclick="window.open(this.href);return false; als ik me niet vergis
Deze heb ik ook gehad, maar kon er niet aan wennen.
Ik ben 191 cm en dat zadel zat ruim 2cm lager dan standaard. Hierdoor kwamen mijn knieen wat in gedrang.
Snel weel naar standaard gegaan....
Martin is wat kleiner en had daar minder last van
Ik ben 191 cm en dat zadel zat ruim 2cm lager dan standaard. Hierdoor kwamen mijn knieen wat in gedrang.
- Frank Switser
- Site Owner
Zo te zien op de knipperlichten voor- en achterzijde nog vrijwel standaard.LadyBird schreef:Wat 'n prachtmotoren!Maak je klaar voor de mooiste!
Hier is mijn grote liefde!![]()
Bouwjaar: 2000
Gekocht: augustus 2012 (2 weken voordat ik officieel zwaar mocht)
Km-stand bij aanschaf: 40.000
Huidige km-stand: 46.000
Ik zou wel de sticker op de kuip terugplaatsen, of die aan de andere kant ook weghalen.
Wil je hem ooit verkopen, dan zeker terugplaatsen. Missende stickers doen de meeste mensen denken aan een schade-motor.
Ik ben 1.88m, grote kans dat ik daar dan ook mee in de knoop kom.Ranjoles schreef:Deze heb ik ook gehad, maar kon er niet aan wennen.
Achterzijde zitten ze in mijn achterlicht verwerkt en in de spiegels voor wit. Vind ik mooier dan die oranje dingen. Wat zou je daar nog aan kunnen veranderen dan?
De reden dat die sticker mist is ook omdat ik er flink schade mee gehad heb. Ik ben van de zomer met +/- 100 km/u onderuit gegaan. Kappen waren helemaal aan gort dus die heb ik moeten vervangen, vandaar dat er nog geen sticker opzit. Ik ben er nog niet over uit of ik hem mooier vind met of zonder stickers, maar ik denk dat ik ze uiteindelijk wel terug wil hebben. Ik vind alleen die zilvere-rode stickers het mooist. Op die van mij zitten die rood-zilver-geel achtige. Die zou er dan inderdaad afmogen.

jezus...doet me denken aan die van mij toen ik achterop een auto klapte
Ik raakte in botsing met de weg, dus dat scheelt gelukkig, hihi. Moest uitwijken voor een kl**tzak die niet voor mij opzij ging, waardoor ik in een schrikreactie te hard remde en de achterkant van mijn motor wegsloeg. Heb de plek mooi gemarkeerd met remsporen en die zilveren metalen dop (hoe heet dat ook al weer) heeft een gat ik de grond geslepen. Ik ben er gelukkig met wat spierpijn goed vanaf gekomen.
- Frank Switser
- Site Owner
Zo te zien was deze zwarte vroeger een rode, en was hij al eens overgespoten.
Jammer, rood is de mooiste kleur. Daar ben ik het unaniem over eens.......
Jammer, rood is de mooiste kleur. Daar ben ik het unaniem over eens.......
Ja dat klopt, het was een redbird, haha. 't eerste wat ik zei was: 'mooi rood is niet lelijk'. Maar doe mij toch maar zwart.