Wat heb je gekocht?
- Gerkenator
Re: Wat heb je gekocht?
vrouwen en een gladde plek mmm heb daar toch andere ideeën bij.
on topic, ik heb thermo ondergoed gekocht
on topic, ik heb thermo ondergoed gekocht
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

(heb niet alles gelezen hoor...)
Winterbanden...
Commerciele schijnveiligheidsval waar iedereen massaal ingetrapt is.
En de bandenboeren maar lachen...
Onder mijn auto zitten 4 seizoenen banden. Doen alles 'iets'.
Iets meer lawaai, Iets meer slijtage tov zomerbanden en 'iets' minder grip op sneeuw tov winterbanden.
Maar voldoen voor mij meer dan prima. Doen het heel erg goed op sneeuw. En slijten niet onder je kont vandaan in de zomer. En ik sta minder vaak bij de bandenboer.
En daar gaat het mij om. Voor de rest gewoon koppie erbij houden in de winter en niet als een malloot in de rondte gaan rijden met een "Ik heb toch winterbanden dus ik kan nu ook met 140 over de besneeuwde linkerbaan met mijn eco-Megane."
Oh ja, ook nog wat nieuws gekocht...
Een MPR3 achterband voor de motor.
Ook weer een boel 'iets'-en geloof ik...
Winterbanden...
Onder mijn auto zitten 4 seizoenen banden. Doen alles 'iets'.
Iets meer lawaai, Iets meer slijtage tov zomerbanden en 'iets' minder grip op sneeuw tov winterbanden.
Maar voldoen voor mij meer dan prima. Doen het heel erg goed op sneeuw. En slijten niet onder je kont vandaan in de zomer. En ik sta minder vaak bij de bandenboer.
En daar gaat het mij om. Voor de rest gewoon koppie erbij houden in de winter en niet als een malloot in de rondte gaan rijden met een "Ik heb toch winterbanden dus ik kan nu ook met 140 over de besneeuwde linkerbaan met mijn eco-Megane."
Een MPR3 achterband voor de motor.
Jeroen schreef:(heb niet alles gelezen hoor...)
Winterbanden...
Onder mijn auto zitten 4 seizoenen banden. Doen van alles 'niets'.
Een MPR3 achterband voor de motor.![]()
![]()
![]()
Ik zal er niet op in gaanBurrito schreef:daar rijd je dan met "fazer" op je bb
Heb m al een paar maandjes maar dit is een heel fijn apparaatje.
Synology DS212+

Ik heb een paar weekjes terug Sickbeard en Autosub "geïnstalleerd" en alle series die ik (en vooral de vrouw) wil kijken worden nu volledig automatisch gedownload en de ondertitels erbij gezocht.
Geen lijstje meer met wil je weer dit en dat voor me downloaden. Dus meer tijd voor andere dingen

Deze kan ik niet op wachten. Vooral Breaking Bad.

Synology DS212+
Ik heb een paar weekjes terug Sickbeard en Autosub "geïnstalleerd" en alle series die ik (en vooral de vrouw) wil kijken worden nu volledig automatisch gedownload en de ondertitels erbij gezocht.
Geen lijstje meer met wil je weer dit en dat voor me downloaden. Dus meer tijd voor andere dingen

Deze kan ik niet op wachten. Vooral Breaking Bad.

- Frank Switser
- Site Owner
Klinkt wel interessant.
Subtitels gebruik ik niet vaak, maar sommige personen zijn echt niet te verstaan dan dan is het wel handig.
Subtitels gebruik ik niet vaak, maar sommige personen zijn echt niet te verstaan dan dan is het wel handig.
Ik ben nu bezig met Headphones, die regelt vanzelf de muziek. Je kunt ingeven welke kwaliteit je wilt hebben en of hij de covers moet meenemen of songteksten.
Als er een nieuw album komt van een artiest die je "volgt" haalt hij die ook zelf binnen.
Hier meer info over deze app's (werken trouwens ook op de pc, maar de synology kan zoveel meer).
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1531619/0" onclick="window.open(this.href);return false;
Als er een nieuw album komt van een artiest die je "volgt" haalt hij die ook zelf binnen.
Hier meer info over deze app's (werken trouwens ook op de pc, maar de synology kan zoveel meer).
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1531619/0" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste uitgave: 2 bios kaartjes voor Gangster Squad