Wat heb je gekocht?
- Gerkenator
Re: Wat heb je gekocht?
die remweg testen doen ze trouwens wel met noodstop. in die blaadjes en filmpjes.
wanneer maak je nou een noodstop...nou ik zelden tot nooit. in noodssituaties sta je eerder stil dat geloof ik wel, maar als je goed anticipeert dan sta je even snel stilo met goede zomerbanden met genoeg profiel.
en dat mensen met zomerbanden de winter doorglibberen en meer ongelukken veroorzaken zoals hierboven gezegd word is onzin.
kan dat ook van winterbanden rijders zeggen, die maken over het algemeen grotere risico's en snelheid bij slechte weersomstandigheden omdat ze zich veiliger voelen.
natuurlijk zijn winterbanden bij sneeuw en ijzel veiliger als je er goed mee omgaat, maar als je goed met zomerbanden omgaat dan zijn zomerbanden niet onveiliger.
wanneer maak je nou een noodstop...nou ik zelden tot nooit. in noodssituaties sta je eerder stil dat geloof ik wel, maar als je goed anticipeert dan sta je even snel stilo met goede zomerbanden met genoeg profiel.
en dat mensen met zomerbanden de winter doorglibberen en meer ongelukken veroorzaken zoals hierboven gezegd word is onzin.
kan dat ook van winterbanden rijders zeggen, die maken over het algemeen grotere risico's en snelheid bij slechte weersomstandigheden omdat ze zich veiliger voelen.
natuurlijk zijn winterbanden bij sneeuw en ijzel veiliger als je er goed mee omgaat, maar als je goed met zomerbanden omgaat dan zijn zomerbanden niet onveiliger.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

We kunnen hier onderhand een apart topic voor aan maken. 
hevo schreef:één ding is zeker als je winterbanden gebruikt........je hebt zomer en winter een setje banden in je schuur staan
Nee joh. Die liggen bij paps op zolder. Ik heb al genoeg zooi in de schuur.
Albert schreef:hevo schreef:één ding is zeker als je winterbanden gebruikt........je hebt zomer en winter een setje banden in je schuur staan
Nee joh. Die liggen bij paps op zolder. Ik heb al genoeg zooi in de schuur.
ha ha ha ,zal paps blij mee zijn
Mwogh. Ik heb niet ht idee dat het in de weg ligt net als hey dakkoffer en andere meuk. Zoldertje is ong 70 m2 en daar dan 2 van. Mijn schuurtje is 13 m2...
eerlijk zullen we alles delen. Hij iets meer meuk als ik. 
- Frank Switser
- Site Owner
Diegene die straks die witte Blackbird koopt die nu op BVA Auctions staat is flink bekocht.
De biedingen zijn nu al opgelopen tot 2000 Euro, daar komt nog ongeveer 600 Euro bij aan BTW en veilingkosten.
En dan te bedenken dat het een 1997-er is, en hij is nog technisch total-loss......
Zie: https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7085/2770996" onclick="window.open(this.href);return false;
De biedingen zijn nu al opgelopen tot 2000 Euro, daar komt nog ongeveer 600 Euro bij aan BTW en veilingkosten.
En dan te bedenken dat het een 1997-er is, en hij is nog technisch total-loss......
Zie: https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7085/2770996" onclick="window.open(this.href);return false;
jeetje zeg... das echt VEEEEL meer dan ik had verwacht... is gewoon al bijna op marktwaarde als ie niet total zou zijn (aangezien ie zonder kenteken is en zowieso nagekeken moet worden)
2018 KTM Super Duke GT
Ik heb het nog niet gekocht maar ik hoop a.s donderdag wat moois in de vorm van een gadget bij Frank en Taco te kopen.
Word vervolgd na a.s Donderdag.
Word vervolgd na a.s Donderdag.
Een nieuwe standaard...
wat was er met de oude?