Het BOC

SR-71

Re: Het BOC

Bericht door SR-71 » 28 feb 2013 21:38

Die reactie is echt top wat je daar hebt gedaan.

Maar er speelt daar iets waarvan dit (denk ik) nog maar een topje is. En het zijn er maar een paar die de boel daar al die tijd hebben lopen opruien, en nu lopen ze tegen de lamp.

Waarom er ook zo tegen motorrijder_2000 gedaan wordt.. :?: . En dat hij dan sorry gaat zeggen :roll: Het begint bijna een filmscript te worden.

Burtonman

Bericht door Burtonman » 28 feb 2013 21:51

De nieuwe DALLAS
Albert jou reactie is perfect zeker dat tueno ding daar :shock:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 28 feb 2013 23:02

ik vind het maar irritant van o.a. motorrijder-2000 dat hij bij bijna elke vraag en bij elke nieuwe aanmelding meteen over die 15 euro begint.

en over het zogenaamde blackbird virus wat je nooit meer kwijt raakt, en dat met al die andere merken in die club.

ik vind die naam ook niet meer echt passen.

maar ja ik heb daar met niemand ruzie of onenigheid en ik kijk elke dag daar even, zoals ik ook hier elke dag kijk.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

SR-71

Bericht door SR-71 » 01 mar 2013 03:42

Mijn hele laptop onder de warme chocomelk met slagroom.
Lekker volwassen :lol:
Motorpsycho » Vr Mrt 01, 2013 12:45 am
Idd on topic.

Dan is dit mijn foto van de dag, speciaal voor Albert.

Afbeelding

Burtonman

Bericht door Burtonman » 01 mar 2013 08:38

Dat dien kerel niet veel onder de lederen helm heeft weten we toch, ik heb hem 1 keer zien rijden in Zandvoort met de club in de regen, bijna hebben we hem gedubbeld, met zenne opgevoerde BB, waar hij oh zo snel en goed mee kon racen !!!
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

zwartevogelxx

Bericht door zwartevogelxx » 01 mar 2013 08:40

Volgens mij is nu het halve topic weg en geschoond bij de BOC

Censuur? :o

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 01 mar 2013 09:40

Ik heb ook sterk het idee dat er wel e.e.a. veranderd, maar dat er nog veel oud zeer zit.
Toevallig gisteren bij de jaarvergadering van mijn andere (regionale) motorclub geweest, en ook daar is het hommeles.
Verleden jaar is daar het bestuur opgestapt, het nieuwe bestuur heeft het nog geen 6 weken volgehouden, en sinds gisteren weer een nieuwe ploeg. Het is mensen eigen om op de man te spelen, en niet snel te vergeten wat er gebeurd is. Dit blijft heel lang nawerken..... Hoe kom je daar uit? Dat blijft lastig......

Een club als de BOC heeft lang onder zeer strenge regels geleefd (al zeggen sommigen dat het geen regels waren, maar willekeur van de oude bestuursleden). Dat heeft veel pijnpunten opgeleverd en mensen beschadigd. Hierdoor is er een scheiding in de gelederen ontstaan die een onderverdeling in kampen heeft veroorzaakt (de wij-/zij-cultuur). Over en weer zit er wrevel en frustratie, bij het minste of geringste spelen de emoties weer op, en slaat de vlam in de pan. Dat er niet meteen een ban volgt is in mijn ogen een verbetering t.o.v. de oude situatie.

Ik heb van mijn hart nooit een moordkuil gemaakt, ik zeg vrijwel altijd wat ik denk. Ik ben knap pissig geweest op het oude bestuur van de BOC, maar niet op de leden (ondanks dat ik vindt dat sommigen daarvan mij door gebrek aan de juiste informatie hebben laten vallen). Zoals ik al vaker heb gezegd gun ik de BOC-ers hun club, en de lol in hun motor.
Wij onderscheiden ons van de BOC doordat bij ons in principe alles gezegd en gepost mag worden (zolang het niet opzettelijk beledigend is en natuurlijk helemaal niet strafbaar). Een aantal eerdere postings zaten op het randje van toelaatbaar, maar die grens is enigzins flexibel.
Echter, wat hebben wij aan het steeds weer oprakelen van de animositeit jegens de BOC? Ik denk niet dat we er meer leden of deelnemers door krijgen, en dat we moeten oppassen dat we de (goede) sfeer hier er niet mee verzieken.
Ik heb geen probleem met een beetje leedvermaak, maar ik vraag mij af of hiermee niet het tegenovergestelde wordt bereikt van wat men denkt. Het bestuur / de bestuursleden waar de meeste problemen mee waren zijn nu (naar zeggen) met ruzie opgestapt, en gunnen hun opvolgers deze problemen nu juist. Dus door deze sfeer van "ruzie" te koesteren geef je ze juist hun zin......
Ik stel dus voor om het even aan te zien en ons hier (op vrijwillige basis) te beperken tot observeren en af te zien van het zwartmaken van hun nieuwe bestuur. Geef het oude bestuur die voldoening toch niet......

Als er echt iets belangwekkends gebeurt mag je dat natuurlijk wel melden, maar dat kan ook meestal wel zonder sneer.
Let wel: dit is een verzoek van mij, en geen regel. Het is dus op vrijwillige basis als je daar aan voldoet.
Als je een andere mening hebt over dit verzoek/voorstel, laat het dan even hier horen. Aangezien we niets te verbergen hebben mag dat gewoon hier in het openbaar.......

**EDIT**: ik ben daarnet door een van de ex-bestuursleden opgebeld, en hij ontkent dat er ruzie geweest is of nog steeds is. En dat niet alleen in zijn geval, maar in alle gevallen. Ik heb dus anders gehoord, maar beide kanten heb ik dus nu van horen zeggen, en niet zelf meegemaakt.
**EDIT 2**: van meerdere kanten hoor ik dat er toch geen ruzie was/is, maar dat er wel andere zaken spelen. Hoe je dat verwoord is waarschijnlijk voor iedereen anders.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 01 mar 2013 09:56

Mooi gesproken Frank en helemaal met je eens

xxaid

Bericht door xxaid » 01 mar 2013 10:10

Ik ben geen frequente poster, maar wel een frequente lezer en sluit me volledig aan bij de woorden van Frank.

Ed Grimme

Bericht door Ed Grimme » 01 mar 2013 14:01

Ik vind ook dat Richard (Evelakes) de kans moet krijgen om het roer om te gooien en er weer een gezonde BOC van te maken. Misschien kunnen we beter energie steken in hem daarbij te helpen en niet alles afbranden wat daar gebeurt. Jammer dat een paar slopers daar alleen met hun eigen ego bezig zijn, maar dat filtert zichzelf er wel uit.
Ben het verder dus geheel met Frank eens.
beam me up, there is no intelligent life down here.Afbeelding

Plaats reactie