Het BOC
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Het BOC
Toevoeging gedaan aan mijn eerdere posting, zie aldaar.
- Gerkenator
met bovenstaande postings ben ik het ook wel eens.
heb daar ook geen ruzie of onenigheid meegemaakt, verbaas mij alleen over sommige dingen die ik daar lees.
heb daar ook geen ruzie of onenigheid meegemaakt, verbaas mij alleen over sommige dingen die ik daar lees.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Ik heb net weer eens gekeken en ik kan weer op het BOC forum 
Misschien dankzij het nieuwe bestuur?
Inloggen kan ik nog niet, mijn username staat nog steeds als inactief maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mij wel afvraag of ik dat überhaupt zou willen.
Reacties als die MP (die ik dus hier gelezen heb) zorgen er voor dat ik daar eigenlijk niet meer wil kijken.
Inloggen kan ik nog niet, mijn username staat nog steeds als inactief maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mij wel afvraag of ik dat überhaupt zou willen.
Reacties als die MP (die ik dus hier gelezen heb) zorgen er voor dat ik daar eigenlijk niet meer wil kijken.
Je had/hebt zeer waarschijnlijk een IP ban, waarschijnlijk is je ip adres nu anders en kan je daarom wel op de site (of ze hebben de ban lijst leeg gemaakt)SandervB schreef:Ik heb net weer eens gekeken en ik kan weer op het BOC forum
Je user account is nog inactief omdat ze die echt met de hand moeten aanzetten.
Ze lezen hier ook mee dus wellicht gaan ze nu beseffen dat jouw ban totale onzin was en deze opheffen.
Anders zou je een mailtje kunnen sturen, de nieuwe bestuursleden zijn niet zo anti HBF/FS als de oude.
Ik denk dat dit topic hier toch wel heeft aangezet tot nadenken bij de "nieuwe" BOC.
Zal ik het met mijn eigen originele oude (bij hun toch) nick ook eens proberen........................................nnnnnnnnnjjjjjjjaaaaaaaaa,,,,,,,, NEE
Vindt het leuker zo, hier en daar een klein braaf reactie, om hier en daar iets "bij te sturen"

Vindt het leuker zo, hier en daar een klein braaf reactie, om hier en daar iets "bij te sturen"
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Reeds opgevallen dat het merendeel van het oude bestuur, onder leiding van ankertje (nu viffer op het vfr-forum), niets meer posten op het vernieuwde forum.
Ik denk dat het echt wel de goede richting op gaat daar, nu zullen ze wel hun willetje gaan proberen opeisen op het vfr-forum. Opgeruimd staat netjes !!!
Ik denk dat het echt wel de goede richting op gaat daar, nu zullen ze wel hun willetje gaan proberen opeisen op het vfr-forum. Opgeruimd staat netjes !!!
R.I.P.B.O.C.
- Gerkenator
word tijd voor een naams wijziging daar met al die merken.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Het is beter de club te hernoemen naar "Het Motoren Verzamel Clubje" H.M.V.C.

R.I.P.B.O.C.