Blackbird game

SR-71

Re: Blackbird game

Bericht door SR-71 » 30 mar 2013 18:15

Dat is nu juist het verhaal, dat die uitdraai niet klopt.
En daarom "de grap" (staat een :lol: bij) van die print, dat mijn echte BB ook zoveel power heeft als in de game. (in de game hebben ze het weer over KW en niet over PK)

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 31 mar 2013 13:59

Je begrijpt nog steeds niet wat ik bedoel.
Jij schrijft meer dan 200KW te hebben, op de uitdraai staat meer dan 200Nm.
Dit zijn heel andere waardes die slechts indirect iets met elkaar te maken hebben.
KW slaat net als PK's op het vermogen. De Nm slaat op het koppel. Jij haalt vermogen en koppel door elkaar.
Dat beiden niet voor kunnen komen bij een BB die niet extreem onder handen is genomen, dat klopt.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

SR-71

Bericht door SR-71 » 31 mar 2013 15:22

Nee jij begrijpt mij niet. Ik weet het verschil wel maar het is een grap.

Probeer het nog een keer uit te leggen.
Ik schijf niet dat ik in het echt meer heb, dat was als grap bedoeld (vandaar dat ronde gele ding erbij ook wel smiley genoemd)

Ik verklaar hierbij dus dat mijn echte BB +/- 110 kw = +/- 150pk heeft en mijn game BB 200 kw = +/- 275pk ;)
Op de uitdraai staat bijna 160pk maar of dat klopt is de vraag omdat hij bij Ruud Freriks iets van 152pk had volgens de vorige eigenaar (weet niet meer wat het exact was) Maar of het nou 150 of 160 is ik weet een ding, hij gaat verschrikkelijk hard :mrgreen: En elke keer na de winterstop denk ik weer, wanneer gaat die grijns van mijn gezicht na het rijden.

ps. de door mij opgegeven waardes zijn niet exact omgerekend en slechts een poging om te laten zien dat ik je echt begrijp.

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 01 apr 2013 15:21

is dit spel ook te downloaden als je android market heb?

ik heb namelijk niet google playstore icoontje op mijn htc
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 01 apr 2013 16:03

SR-71 schreef:Nee jij begrijpt mij niet. Ik weet het verschil wel maar het is een grap.

Probeer het nog een keer uit te leggen.
Ik schijf niet dat ik in het echt meer heb, dat was als grap bedoeld (vandaar dat ronde gele ding erbij ook wel smiley genoemd)

Ik verklaar hierbij dus dat mijn echte BB +/- 110 kw = +/- 150pk heeft en mijn game BB 200 kw = +/- 275pk ;)
Op de uitdraai staat bijna 160pk maar of dat klopt is de vraag omdat hij bij Ruud Freriks iets van 152pk had volgens de vorige eigenaar (weet niet meer wat het exact was) Maar of het nou 150 of 160 is ik weet een ding, hij gaat verschrikkelijk hard :mrgreen: En elke keer na de winterstop denk ik weer, wanneer gaat die grijns van mijn gezicht na het rijden.

ps. de door mij opgegeven waardes zijn niet exact omgerekend en slechts een poging om te laten zien dat ik je echt begrijp.
Dat weet ik allemaal, en dat begrijp ik ook allemaal, maar jij begrijpt nog steeds mijn punt niet.
Laat dus maar, we blijven langs elkaar heen praten. :D
Geen probleem hoor, maar we komen er toch niet uit.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BigJim

Bericht door BigJim » 01 apr 2013 21:40

Gerkenator schreef:is dit spel ook te downloaden als je android market heb?

ik heb namelijk niet google playstore icoontje op mijn htc
FF googelen op Google Playstore ???
En anders installeer je BlackMart App(KLIK HiER) en zoek je op ...Drag Racing Bike Edition.

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 05 apr 2013 07:52

android market is de oude naam van Google Playstore, volgens mij gaat die automatisch updaten als je die wil gebruiken.
2018 KTM Super Duke GT

Plaats reactie